neděle 23. února 2020

Únorový interiér - Provence v Austrálii

Už dlouho tomu jest, co jsem sdílela nějaký jiný interiér, než "současný" anebo chcete-li "moderní" (i když s vintage anebo retro prvky). Jenže to pochopitelně neznamená, že mě neinspirujou i jiný věci, než to, co na mě na netu skáče nejčastěji, žeano. 

Tenhle byt patří mezi tři bytové jednotky v sídle Edgbastion - domě z 80. let 19. století, který o nějakých čtyřicet let později před demolicí zachránila skupina umělců. Dům koupili a rozdělili na tři byty se sdílenou zahradou. Australská umělkyně Suzanne Corbett v tomhle bytě bydlela přes čtyřicet let a vloni v červnu se ho rozhodla prodat. Fotky tudíž vyskočily na The Design Files (kde jinde, že, příště se zas podíváme jinam, slibuju).

A já si nemůžu pomoct, ale mně to strašně připomíná Provence. Až jsem se slzou v oku zavzpomínala na provensálský dům se zelenými dveřmi, kde jsme byli s našima kdysi na dovolené.

Se žlutou mám komplikovaný vztah, ale tahle kuchyně se mi líbí moc. A ten talíř s modrou kresbou!



Tolik barev dohromady a ačkoliv je to samozřejmě výrazné, rozhodně to není moc. Pokud mě zrak nešálí, police nad krbem je z několika skleněných tabulí položených na sebe, což dělá zajímavý tyrkysový efekt. Tyrkysová se objevuje i na dalších doplňcích. No a krb, tak ten komentář myslím ani nepotřebuje. Ich!



Chápete ten sporák? Speciélně jsem odvařená z džbánu vlevo hore.


Sledujte ten detail nad dveřmi! A zelná mísa!




Tak tady by se mi to kreslilo a vyrábělo úplně samo. Anebo bych čuměla z vokna a neudělala nic? Kdo ví!




Taky máte teď chuť vytáhnout barvičky a něco nakreslit? Anebo dát si šálek čaje s mlékem a nonšalantně vystrčeným malíčkem?

Originální článek The Design Files

Dobrou noc vám přeju
post signature

4 komentáře:

  1. Aniž by se můj komentář jakkoli týkal tohohle konkrétního článku, to jsem vám chtěl říct, pane šikovateli... nechápu, že jsem tvůj blog objevila až teď. projela jsme si ho pěkně zpětně až dozadu a získala jsi novou věrnou čtenářku. Opravdu vtipných blogů je jak šafránu, takže dík za ten tvůj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, moc díky! Si snad začnu myslet, že sem občas fakt vtipná či co :)

      Vymazat
  2. Milá La Petite, jsem nadšená, jaká apetyt to ve mně vyvolává:)...a opravdu jste vtipná! Moc díky, co pro nás děláte...Krumlenka

    OdpovědětVymazat