středa 21. srpna 2019

In August Company - česká značka, o které ještě hodně uslyšíte

O mladé české značce In August Company jsem měla v plánu napsat už od loňska, kdy tenhle projekt Karolíny Strykové a Teodorika Menšla oficiálně spatřil světlo světa. Jak už jsem si tu jednou stěžovala, vzhledem k mému zaměstnání se mi už moc často nestává, že mě něco opravdu nadchne. Zkrátka a jednoduše už jsem totiž viděla leccos. Ale In August Co. se to rozhodně podařilo. Jakože "hyperventiluju-když-to-vidim" podařilo! Doteď hltám každou novinku a přemýšlím, co všechno ještě potřebuju. To, že se navíc jedná o značku českou (i když komunikuje v angličtině), mě úplně neskutečně těší.

Karolínu jsem měla tu čest potkat na jejím workshopu krasopísma Pen Pals, který jsme se skupinkou blogerek absolvovaly nějaký ten rok zpátky. Hrozně se mi líbil její "akademický" přístup a to, jak byl workshop zaměřen na hledání svého vlastního jedinečného krasopísma - a ne unifikovaného instagram stajlu. Karolínu jsem hned začala sledovat na IG (což vám taky doporučuju), kde dodnes obdivuju jak její typografickou práci, Blokki... a pak konečně i vloni spuštěnou In August Company

Celý koncept a vizuál mě dostal natolik, že jsem si vyškemrala tričko ještě před spuštěním webu. Nedávno jsem si zase s předstihem vyprosila ubrus, na kterým teď ukrutně ráda snídám. Je to tendle:


Významem fráze In August Co. je "být ve skvělé společnosti", kdy slovo "august" označuje něco opravdu výjimečného. Dobrou společností se nemyslí v tomto případě jen věci, ale i lidé, zážitky... a řekla bych, že i další mladé české značky, které v poslední době fakt "jedou". In August Co. nabízí krásné bytové doplňky, zejména textil, keramiku, tisky anebo dřevěné doplňky do kuchyně. Produkty jsou vyrobené u nás, ručně a některé i v chráněných dílnách. My s manželem vlastníme tričko a tenhle lněný ubrus, jako dárek jsem kupovala ještě lněný povlak na polštář. Všechno přišlo krásně zabalené, precizně zpracované a hlavně naprosto jedinečné a krásné. (Jestli jste to nepochopili doteď, tak já jsem z In August Co. fakt poměrně urvaná)

Tak to byly dvě moje ňuňu rušofy fotky - a dál už originální obsah :D

Značka ale nemá jen krásné produkty. Jejich fotky, web, Instagram... to všechno dohromady tvoří celek, který stojí za to poznat. Unikátní vizuální styl téhle značky ve vás snadno probudí touhu dlouze snídat, navštívit zajímavá místa třeba v Dánsku...a nevím, jestli je to záměr, ale pro mě z toho všeho sálá takový zvláštní, trochu bohémský klid. Něco ve smyslu užívání si přítomného okamžiku, zpomalení v obklopení toho, co vás doopravdy těší... a kašlání na přehnaný konzum a hektickej život.


Tisky a textil stojí na Karolíniných kresbách, které mě úplně neskutečně baví. Vychází z obdivu k tvorbě Joana Miró a Reného Matisse, což na mě jako vystudovaného historika umění dost funguje.



Prkénka z třešňového dřeva vznikla na základě starého prkénka po babičce a drobného brainstormingu s přáteli. I to je pro značku charakteristické - každý produkt vytváří s rozmyslem a mimořádnou péčí. Každá věc v e-shopu je doplněna textem, který je víc mikropříběhem než copywriterským popisem.





Pokud jste o In August Co. ještě neslyšeli a chcete vědět víc, určitě mrkněte na jejich web, Instagram a rozhodně doporučuju i krásný článek Patrika Floriána pro Esprit, který si můžete přečíst i na lidovkách ZDE.

Fotky použity se svolením In August Co.

Jo a ještě na závěr bych chtěla dodat, že se nejedná o sponzorovaný článek. Akorát jsem se doopravdy zamilovala! (A možná trochu závidím, že lidi mladší jak já vymýšlí takový skvělý věci - a já stará váha váhavá pořád nevím, čím budu, až vyrostu :D)

Krásný zbytek dne vinšuju
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat