úterý 16. října 2018

Dánský byt v Aarhusu na říjen

Tak jsem se z komentářů dozvěděla, že prej máte rádi články s interiérama! Aha! Svědomitě jsem se tedy vydala na obhlídku svých oblíbených webů a jeden pro vás našla na femina.dk. Tento dánský časopis na webu konečně upravil kvalitu publikovaných fotografií, takže se to dá zas pěkně čórovat. Výběr byl jako obvykle pro váhu náročný, dokonce už jsem měla nachystaný úplně jiný interiér, ale na poslední chvíli si to rozmyslela.

Tenhle byt z dánského Aarhusu mi totiž přijde jako stvořený na podzimní pobyty doma. Takový to, když po létě venku začnete aktivity přesouvat dovnitř a potřebujete, aby vás to hezky zrelaxovalo. Takže se obklopíte teplýma barvama, zelení, dřevem, polštářkama, záchytnými body na koukání...a snažíte se v tom dožít jara. Jinak v bytě bydlí mladý bezdětný pár a pes a hodně věcí asi vyráběli/malovali sami. To teda asi bez psa.

V téhle fotce najdete všechno ze seznamu výše. Na tu pohovku bych si hupla hned! A navíc se mi líbí paní s modrejma vlasama, který jí závidim.

Fotka chodby byla primárně to, co zachytilo moje voko. Moc se mi líbí hnědofialová výmalba, prkenná podlaha i super lustry. My naši chodbu skorododělali minulej týden (po třech letech prosim pěkně), tak už se těším, jak vám ji ukážu. Fialový stěny sice nemáme, ale mám z ní radost! Je to takový smutný úděl chodeb, že se na ně často kašle či zapomíná.


Věšákobotnik taky supr barva!


"Peg board" v levelu "nábytek" je podle mého soudu super zábavná a praktická věc (a ta měděná police!). Dokážu si představit poměrně dost širokou škálu využití této záležitosti, od knihovny po úložnej prostor v dílně, kuchyni, předsíni.... V tomto bytě je to televizní stěna. Možná by to chtělo i samostatnej článkus, co myslite?




Ten kaktus! Lampa! Křeslo! Světlo! Chrocho


Přesně takhle na to všechno šilhám! No joke, fakt jedno voko přivírám víc jak druhý a na fotkách je to dost vidět. Nechtějte vidět moje doklady, to je tragédie na druhou. Naštěstí zrovna na občance vypadají jako idioti skoro všichni, tak to mě docela uklidňuje. Éééé, to bylo trochu offtopic, kde že to jsme?


Trend závěsných květin se mi dlouho nějak nelíbil, ale po cca třech letech jsem mu přišla na chuť, jednu kytku si doma taky zavěsila...a pochopila.


Jestli je to velký aloe, tak to nechápu. Mám jednu doma a vypadá jak chobotnice skřížená se stonožkou. Všechny listy má miniaturní, ale má jich asi miliardu. What?


Vidíte tu tyč, na které visí kytky a kábly z žárovkama? Ženial!


Tož tak. Dobrý, ne? Taky máte na podzim takový hnízdící pocit, že je potřeba všechno zateplit a zútulnit? Tož já du porozsvěcet hvězdy v oknech, zapálit svíčky, čajznout manželovi vlněnou deku a následně ze sebe vytvořit palačinku.

Krásný večer vinšuju!

Pro originální článek klikenzí ZDE.
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat