neděle 9. října 2016

Podzimní Tine K Home

Dánská značka Tine K Home, kterou mám odjakživa spojenou s kombinací jemných pudrových tónů a boho marockých vzorů, se podle všeho vydává po ceduli s nápisem "čim miň, tim lip". Každá nová kolekce je o něco střídmější, uhlazenější a taky vyhraněnější oproti ostatním značkám. Ty rozdíly mezi jednotlivými dánskými interiérovými obchody mě začínají bavit čím dál tím víc, i když mám pocit, že Tine K Home se mi začíná spíš vzdalovat. Ale to není nic proti ničemu, někomu jinýmu se třeba zase přibližuje. Nakolik je na mě jejich podzimní kolekce studená až mrazivá, jsem veliký fanda jakéhokoliv konceptu a vize - a tady je evidentní obojí.

Tinek si ve svých fotkách už několikátou sezónu oblíbili velký zámecký byty s vysokými stropy a dřevěným obložením. Nevím, kde to je, ale chci tam taky bydlet!




Díky netradičnímu využití světle zelené mi tahle podzimní kolekce připomíná spíš březen, ale i tak to má pro mě něco do sebe. Možná je to říjen na jižní polokouli?


Žíhaná keramika = můj nejoblíbenější trend letošního roku


Skleněné tinekácké svícínky Facet už jsou něco jako legenda!


Jo tak tady je ten podzim! Tak cajk, todle na mě funguje


Do konce roku bude mít naše postel čelo. Letos už to fakt zvládnu. Fakt, rozhodně nekecám!


Černobílá šachovnicová podlaha - to bude podle fungovat i v roce 2489.




Jaký se zdá být tento způsob podzimu vám?
Krásný večer přeju
post signature

1 komentář: