úterý 6. září 2016

Podzimní byt z Brisbane na září

Tak co, už ten podzim bude nebo ještě ne? Já bych si léto teda ještě chvilku dala, všechny ty grilovačky na chatě, výlety a světlo, ze strany druhé se ale taky těším na rezavý listí, nošení kožený bundy a večery u filmu. Můj milý si zas plánuje, jak bude o víkendu sedět doma a deset hodin vařit guláš (chachachachacha). Se stejným "chachacha" si zas já plánuju psaní tuny článků a vytváření dvaceti miliard DIY projektů, i když mám tucha, že už brzy začnu o víkendech tak akorát dospávat týdenní pracovní maraton. 

Při hledání lněnýho povlečení do minulého článku jsem narazila na tenhle super byt, který mi přijde jako ideální úvod do podzimu tady na blogu. Protože ty barvy, to je úplnej podzim! A ten já vlastně dost ráda - však jsem se taky na podzim narodila. Byt je v Brisbane a bydlí v něm mladý pár, který tak má vlastně aktuálně jaro. Se někdo má.

V tomhle bytě je spousta prvků, které já považuju za důležitý stavební materiál v interiéru. Tak například kvalitní perský koberec a obrazy.



Pak taky dřevo, ideálně nějaký tmavší ořechový odstín


A kaktus! (jo, vim že to je pryšec). Tady mě baví ten žebřík/stojan


Už se těším, jak letos zase půjdem pouštet draka a já sipak do vázy natrhám šípky...


No pak tu máme monsteru a to lněný povlečení, co všichni až na mě mají...


...a poličku pracholapů. Checked!


Tenhle koš z Ikei mám doma dokonce taky, ale bydlí v něm pan Ibišek II. Jenom nevím, jak mám  ve svém nitru naložit s tím solným svícnem na nočním stolku. Až se stydím, jak mi do té fotky zapadá, ó hrůzo!


V zrcadle odraz kelimu, kterej nemám a chci


No tak aspoň nějaká chybka - tady bych se fakt nenajedla.



Mít takhle pěkně uložený a vystavený potraviny by se mi líbilo, ale té mé rejži se z teho pytliku fakt nechce!



No nicméně obyvatelé domu asi moc nevaří, když si dají obraz nad sporák.


Taky to na vás podzimně dýchlo? Nebo máte ještě léto?
Obrázky odsud
post signature

6 komentářů:

  1. Léto mám stále, ale musím uznat, že to na mě dýchlo :) Je to krásný, nápaditý, osobitý, prostě moc povedený :)

    Simple living: Letní úkolníček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že dneska jsem se venku kolem šesté málem upekla, asi si ještě chvilku budem muset počkat :)

      Vymazat
  2. Suproš skvěloš retro byt! A moc bych chtěla ten plynový sporák... :)))) (Sklokeramická deska mě denně rozčiluje.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plynovej pravda vypadá líp, ale garantuju ti, že drhnout to fakt nechceš :D

      Vymazat
  3. Prej: "tak aspoň nějaká chybka" :DD Mě ty Tvoje texty baví a sdílím i Tvůj vkus. Ten byt je krásnej, plnej pokladů a osobitých věciček. Tak to mám taky ráda. A ta komodka v obýváku! Furt takovou hledám. Mám doma už nasyslený ve sklepě dost podobný modely, ale jsou to prcci. Ten solnej svícen, s tím jsem měla takovej vizuální problém, že jsem jej darovala do charitativního obchůdku. Určitě se najde někdo, kdo na něj nebude tak přísnej, jako já. Má přijít ještě to babí léto, takže s rezavým listím si snad ještě počkáme. Měj se hezky, Ani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuji moc, jsem ráda, že to moje žvanění někoho baví (a že to vůbec někdo čte!!) :)

      Vymazat