čtvrtek 29. října 2015

Designblok 2015 a co se mi líbilo

Sice jsem směrem k letošnímu Designbloku zaznamenala nějaké nespokojené připomínky ohledně lokace, musím ovšem říct, že mně to letos stejně zase úplně dostalo. Hrozně mě baví, jak je to každý rok něco úplně jiného - vloni byly expozice komorní v malých místnostech, letos v Průmyslovém paláci zas ve velkém otevřeném prostoru, kde spolu mohly i nějakým způsobem komunikovat. Když jsem byla na Designbloku poprvé, "výstava" probíhala v nákladovém nádraží Žižkov - a to včetně vagónů. Abych pravdu řekla, tak už se dost těším, co organizátoři vymyslí za rok.

Na Designbloku nejvíc fandím menším českým značkám - ty mě totiž vždycky něčí překvapí. Tak například:

1. Porcelán z dílny dua Monika Kořínková & Barbora Šimková


2. Oáza collection - Klára Šumová a Dirk Wright


 3. Moje zamilované Dechem



4. Svítidla Beginning, která vznikla ve spojení Sebastian Kitzberger a Štěpán Smetana


5. Tenhle nábytek z kolekce UNI od Studia Muck mě dostal úplně kardinálně a chci ho hned!


6. Panáčci od Terky a Peti, respektive Pepe a Tete


 7. Zátiší u stolu s čokoládama Rozbíjím se


8. Mobil z dílny Porigami



9. A pak něco ze Superstudia - Křehký a vázy Naše květena od Kláry Šumové s kresbami Michala Bačáka


10. A Moser


Za mě dobrý. Zas sem po čase inspirovaná až na půdu. (faktjako)
Pac a pusu
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat