pátek 24. října 2014

Podzimní/zimní Madam Stoltz

To, že měděná barva je letos naprosto nutná úplně všude snad i včetně tkaniček od bot, to už víte. Víte ale, že je taky nutno ji zkombinovat s kýblem černé, drátěnýma košema, geometrickýma svícnama, skleněnýma boxama a kaktusama? Respektive aspoň to tvrdí pani Štolcová. Vražedná kombinace, to vám povim!


Na obrázku nahoře jsou víceméně moje nejoblíbenější kousky z téhle kolekce. Geometrické svícny se letos vyrojily u většího množství značek, takže už ho mám pochopitelně na svým "hrozně nutně potřebuju" seznamu. Skleněný krabičky mě naprosto okouzlily a co se týče drátěných košů, tak zde jsem svůj názor patřičně vyventilovala již o několik článků dříve. Věci od Madam Stoltz seženete dobře v Nordic Day, který je výhradním dovozcem k nám.






Němý sluha je něco, co by se mi dost hodilo, abych se odnaučila házet oblečení přes židli.


Fazetový květník je prostě dobrej, já být ten kaktus, úplně si chrochtám blahem.





Mramorový prkýnka se mi teda líbí fakt hodně. Nejsem si jistá, jak je to s tou praktičností, pravděpodobně je využijete spíš na servírování, ale vypadají fakt dost dobře.



S geometrickýma ozdobama se letos roztrhl pytel - a to je teprv říjen. Mimochodem, neviděli ste někdo v květinářství štangli bavlny? Moc hezká alternativa k obligátním větvím s červenejma bobulema.




Líbí se vám tahle podzimní kolekce? Mně jo. Tak čau. Všechny obrázky patří Madam Stoltz, diky za ně Nordic Day.
post signature

6 komentářů:

  1. Já teda chrochtám blahem, ikdyž nejsem kaktus! Je to všecko parádní, cos tady vystavila!! Taky bych, prosím pěkně, potřebovala to elipsovité okýnko! A mramorová prkýnka užiješ na všecko a já nejvíc jako tácy pod vychytávky pana Vahého ;), protože se na nich všechno náramně vyjímá. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))))
      Jo no to mně by se vyjímaly akorát tak prázdný sklinky od pana Vahého :D

      Vymazat
  2. No, upřímně, neměla bych vůbec problém utratit na Nordic Day majlant. Ještě, že mám na hrbu ten aťas, jinak bych kreditku umučila k smrti a poslala ji do plastového ráje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem "naštěstí" ta nerozhodná váha, která když je obklopena příliš velkým množství HNP věcí (hrozně nutně potřebuju...), tak ztrácí odvahu a zbaběle zavírá okna v prohlížeči...:D

      Vymazat
  3. ufff... ten odkládací stolek!!! (ce zcela jistě vyndávací vrchní deskou) naštěstí jsem ho na stránkách nenašla, tak se nemusím mučit koupit/nekoupit... ale ten by se mi hodiiiil...a dole bych skladovala v průběhu práce svoje klubka s vlnou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahá, no já plánuju sehnat nějakej drátěnej koš po vzoru ferm living a udělat si z něj stolek. Takže tě plně chápu a soucítím s tebou :D

      Vymazat