středa 30. dubna 2014

20 x pastelová inspirace

Tak prej letí pastelky! A kdyby jenom v bydlení - včera jsem se po dlouhé době odhodlala navštívit brněnskou Vaňkovku, že si jako koupím něco na sebe - a připadala jsem si jak ve zmrzlinářství. Mně pastelové barvy moc nesluší, takže jsem si koupila za odměnu akorát skripta do metodologie. Ha-ha-ha. A navíc jsem ještě málem dostala infarkt, protože tam otevřeli pobočku Potten & pannen...no a co vám mám vykládat, ve výloze růžovej mixér Kitchen Aid. Nějakejch sedmnáct tisíc a něco. Trošku při té vzpomínce doteď pláču.

Pastelové barvy jsou teď momentálně opravdu všude. Mám je docela ráda, ale pouze s mírou, jako pár pastelových doplňků ve výraznějším celku. Celopastelové interiéry mi přišly jako zmíněná zmrzlinárna, ale musím říct, že po prozkoumání terénu to musím lehce přehodnotit. Na mě je to moc romantické a něžné, ale rozhodně mají pastelky leccos do sebe a ode dneška je mám asi o něco radši.

1. koláž pro začátek
http://www.withlovely.com/category/lovely-roundups

2. 

http://www.ellensalbum.com/2013/02/pastel-living.html
 3. Jo to by šlo. Vitra kam se podíváš, akorát u mě doma ne.

http://www.ellensalbum.com/2013/02/pastel-living.html
 4. Tak že se mi bude líbit pastelově fialová, toho bych se vážení přátelé opravdu nenadála.

5.


6. Domeček pro panenky v mátové a pudrově růžové - vedeme děti k designu, že ano

 7.


 8. A hele, jde to i s černou!


9. Důkaz, že pastelová nemusí být jenom mátová, fialková, pudrová a meruňková


 10. Industriálno a pastelová. Nikdy bych si nemyslela, že tohle řeknu, ale - dost dobrý! Kombinace se šedou se mi zdá tedy velmi mňam. Ono totiž když si to tak vezmete, tak je šedá taky pastelová, haha, aha!

 11.

12.

http://www.ellensalbum.com/2013/02/pastel-living.html

 13. Asi budu muset jít naškubat šeřík nebo co. Už jsem dneska vytáhla svou pastelově modrou kabelku, taky to na mě nějak leze či co.
http://www.interiorholic.com/photos/beautiful-pastel-interior-designs-3.jpg 
14. Pastelově modrá se svítivě limetkovou/žlutou - vynikající kombinace


 15. Jeden z mých favoritů:


16.


17. Asi si koupím lampu a přestříkám jí zbytkem mého mátového spreje či co. A pak si ji narazím na hlavu.


18. Favorit č. 2, havně kvůli těm ptáčkům na polštářích


 19.

20. A koláž i na závěr

http://thefhd.com/pastel-color-scheme-ideas/decorating-your-home-using-pastel-colors/
Nepopsané obrázky pochází ze stránek silkdropsgeekygirlmoodyshome a interieur-inrichting.

A jaký máte názor na pastelky vy? Jo-o? Ne-e?
Tak čau mňau

P.S. teď mě ještě napadá, že vloni jsem psala článek vyloženě o mátové, tak kdybyste něměli dost, tak klik sem.
post signature

7 komentářů:

  1. Miluju pastelové barvy,obzvlášt´ na mentolkové si často ujíždím.A vybrala jsi dobře,tyhle interiéry jsou krásně vyvážené,přeslazenost taky nemusím,jedině v kontrastu s něčím lehce "drsňáckým",to pak jo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mentolová je super! Jinak já taky ráda vyvažuju "holčičí stajl" trochou punku - hlavně teda v oblíkání ale

      Vymazat
  2. Pastelové barvy v interiéru mě děsí. Měla jsem z nich obavu i na oblečení, až jsem jednou dostala jako dárek růžové tričko s úžasného materiálu . Všichni tvrdí, že mi náramně sluší, vzala jsem tak růžovou barvu na milost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad z toho mého pastelového článku nebudete mít Táňo špatné spaní! :)

      Vymazat
  3. Pastelové barvy jsou prima, ideální na jaro a léto, ale v případě oblečení se s nimi musí opatrně. V interiéru jsou pak překrásné! bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych řekla, že i v interiéru se s nima musí opatrně... a pak můžou být překrásné:)

      Vymazat