neděle 20. května 2018

Květnový interiér - šedá elegance ve Filadelfii

Pokud u mě na blogu nejste právě teď poprvé, tak určitě víte, že mám v interiéru ráda aspoň trochu barvy. Monochromní interiéry mě většinou hrozně nudí, velice často totiž vychází jenom z nějakého okopírovaného trendu - a pak tomu chybí srdce. Když se to ale umí a vychází to tak nějak zevnitř, to je pak jiná! Jako třeba tento krásný domek v pensylvánské Filadelfii, kde sice barvám moc nefandí, ale přitom i moje oko plesá a já áchám. Hele!


Kromě bílé, šedé a krémové se zde potkáte s přírodními odstíny dřeva, kůže, rostlin....a sem tam nějakým pastelový tónem nějaké doplňkové barvy. Jinak prd. A je to boží.

Dost mě zaujala šedá stěrka do půli stěny - koho by to napadlo? K tomu přičtěte kaktus a všudypřítomné vintage kousky - a Anka je koupená



Všimněte si těch zvláštně vyskládaných podlahových prken




Pamatuje tu někdo na můj tisíc let starý článek o sekretářích? Tahle fotka si říká o vol. 2


Ta akvarelová tapeta!!!


Jak se vám líbí nápad natřít dveře na stejnou barvu jak stěnu?



Ty okna....OMG



Lodžie...pukám závistí!


A co vy, máte radši barevné nebo nebarevné odstíny? To je věta, co? :)) Přiznám ze, že šedá je momentálně moje téma, možná i proto mi tenhle dům tolik padl do oka. Momentálně mi doma visí x metrů čerstvě vypraného šedého lnu, tak to asi krapet ovlivnilo můj úsudek. Proč? Nápověda zde.

Originální článek i s příběhem a hromadou dalších fotek si prohlédnete na Design Sponge.

Krásný zbytek neděle vinšuju

post signature

12 komentářů:

  1. První dvě věty tesat do kamene a interiér, který jsi vybrala s tím nemá ani trošku společného. JE to krása!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Olívko, mám radost, že to někdo vidí stejně :)

      Vymazat
  2. Pořád čekám, co bude s těma růžema... A furt nic... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemůžu dát přeci hned za sebou, bych si hned vybila munici :D

      Vymazat
  3. 40 lněných ubrousků? :-D
    Moc příjemná souhra šedých tonů a odstínů dřeva, díky za nový článek.

    OdpovědětVymazat
  4. já bych nutně potřebovala nějakou akvarelovou tapetu, ale nějak nemůžu nic najít v českých eshopech
    nějaký tip?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám na to, zkusila bych objednat v zahraničí tu: https://www.muralswallpaper.com/ Ale jinak pokud si vyhlídneš tapetu od nějaké značky, která má u nás zastoupení, tak by pak určitě mělo jít ten daný obchod přemluvit, aby ti ji objednali. Nicméně teď koukám, že pixers.cz taky něco mají. Třeba: https://pixers.cz/nalepky/barevne-tahy-akvarelu-umeni-42192137 nebo https://pixers.cz/omyvatelne-fototapety/modra-abstraktni-akvarel-rucne-malovana-pozadi-41690337?o%5Bkeep_crop%5D=0

      Vymazat
  5. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dominiko, už ta čestnost není to co to bejvalo, ale něco se tu výhledově určitě zase objeví :D :))

      Vymazat