úterý 17. října 2017

Vínový podzim

Protože jsem evidentně vizionář, o hitovce letošního podzimu - švestkové barvě - jsem pro jistotu napsala už vloni. Jsem tedy nucena přesunout se k další oblíbené barvě podzimních kolekcí, a to sice k vínové/bordó/burgundské/portské...no zkrátka velmi alkoholické červené barvě, která vzbuzuje velmi libé pocity a příjemné asociace.

Primárně jsem hledala odstín "burgundy" nebo "tawny port" (Pantone 19-1617 TCX a 19-1725 TPX) a hledalo se to blbě. Překvapivě nejhezčí fotky jsem našla takový, kde bylo jednou z těchto barev vymalováno. Přitom doplňků v této barvě sem letos viděla fakt hodně - hlavně teda textilních. Musím ovšem říct, že na té zdi to vypadá opravdu parádně.

1.
zdroj

2. Tyhle syté a tmavé podzimní barvy mám moc ráda, stejně jako květiny, ovoce a jiné dobroty v této barevné škále, které podzim přináší. V říjnu jsem se narodila, mám to tím pádem v sobě.

zdroj
3. Trochu mi to na té zdi začalo vrtat v hlavě. My máme totiž takovou dlouhou chodbů...

zdroj
4. Perský koberec je prostě klasika, která se hodí i pro konzervativce.

zdroj
5. Takovouhle boží deku si jednou upletu. Bude to sic stát asi bambilión, ale co naděláš

zdroj
6. Jednou ze značek, která s vínovou letos hojně pracuje, je dánský Bloomingville.

zdroj
 7.

zdroj
 8. Anebo taktéž dánský House Doctor.

zdroj
9. Výrazná červená vypadá výborně nejen na zdech, ale i (a možná hlavně i) na solitérních kusech nábytku. Ještě dohromady se sametem...mmmm

zdroj
10. A na závěr jiřiny. Na konci léta a na podzim kvetly pod okny kuchyně na naší chalupě a krása to byla nesmírná a vesmírná

zdroj
Krásný vínový podzim vinšuju
post signature

12 komentářů:

  1. Dřív byl pro mě podzim hlavně o oranžové, hnědé a žluté, ale jak stárnu, tak vidím, že se v něm skrývá daleko víc. Např. vínová by mě před několika lety vůbec nenapadla, ale je to krásný <3
    A tu deku si taky jednou upletu, až nebude stát ten bambilión :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba oranžovou nerada, takže pro mě je podzim naopak o tmavě červené... miluju všechny ty bobule, červený listí, šípky... ach! :)

      Vymazat
  2. Anka asi pred 15 rokmi som mala vinovo-červené obdobie :-) Mám kožený gauč v tej farbe, mala som látkovú rohovú sedačku, posteľ, závesy, poháre, stoličky, koberec, deky, asi 10 rôznych obrusov, varná kanvica s hriankovačom, no nie všetko naraz v jednej miestnosti. Záves je vymenený, na gauči sivý poťah, rohová sedačka mimo dom, postel prečalúnená, všetky obrusy poskrývané....... Už ostali len nejake stopy, 2 stolicky, par pudušiek a nádherné poháre, tie nedám preč, Mne sa časom tá farba zdala taká "starecká". Ale tú hrubú deku by som neodmietla, je nádherná. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Tak to byla teda solidní sbírka! Holt ne každá láska je na celý život, že :)

      Vymazat
  3. Tu deku taky strašně moc chci! Myslela jsem na šedou, ale vínová je vážně super (a bude ladit s kočičími chlupy v odstínu "ginger red"). Ale dají se ta megaklubíčka koupit i u nás? Zatím jsem je našla jen v cizozemsku, a to fakt vychází líp pořídit si pár ovcí a udělat DIY :-) B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dají! Narazila jsem na ni v Brně v Alfapasáži, mají i eshop, hele: http://www.kreativnikramek.cz/22-spanelska-ovci-vlna

      Ale na velkou deku je to teda pěkná pálka, to avizuju předem

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Třešinky letos letí! Mám zařídit, aby se dala sehnat? :))

      Vymazat
  5. Taky mam bordo chodbu, dve steny...uz 6 let, a porad se mi libi! Preju krasny podzim! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Závidím velice, až z toho mám chuť zeptat se paní domácí, co by na to říkala... :)

      Vymazat