čtvrtek 15. června 2017

Postřeh z Dánska - výstavky za oknem

Pokud sledujete můj instáč, nemohly vám uniknout fotky z Dánska. Ocitla jsem se tam docela narychlo a pracovně, ale odjížděla jsem nadšená jak z klasickýho výletu (ve kterej se to místy pochopitelně překlopilo). Do žádných místních interiérů jsem se bohužel nepodívala, o to víc jsem ale očumovala baráky zvenku. A byla jsem poměrně dost překvapená, jak neuvěřitelně moc Dáni zdobí svoje parapety! Každé okno byla hotová výstavka váz, květin a svícnů - skoro jak kdyby v nich pořádali nějakou celostátní soutěž. Nebo to byla promyšlená marketingová kampaň značky Kähler, protože něco od nich měl za oknem snad úplně každej. Na druhým místě vedla kytka pilea a následně vintage mosazný svícny.

Fotit cizí okna jsem si pochopitelně úplně nelajzla, takže obrázky jsou tak nějak odevšad a bez Kählera.

1. Hrozně závidím všem, co mají široký parapety.

zdroj
2. Já mám všechny parapety pochopitelně taky vyzdobený. Vono taky jak vaše úchylka na vázy dojde do určitýho bodu, nic moc jinýho vám ani nezbyde.


zdroj
3.
zdroj
4. Musím teda říct, že svíčky na parapet nedoporučuju. Velmi rády se totiž taví a mění v jiné tvary, které mají často mírně přisprostlé vzezření.

zdroj
5. O parapetu lze uvažovat nejenom jako o výstavce krámů, ale i jako o ideálním místu pro vaše květiny. Líbí se mi i myšlenka, že tam některý věci tak nějak "uklidíte", a pak je využijete ve chvíli, kdy je zkrátka potřebujete. Tím myslím třeba ty vázy nebo svícny.

zdroj
6.

zdroj
7. Ha! Tak aspoň ta pilea. Lupa na okně jen na vlastní nebezpečí!

zdroj
8.
zdroj
9. Pilea II.

zdroj
10. Dost se mi líbí ten stojánek na květináč, ten bych asi jako docela potřebovala!

zdroj
11. Když někde potkám mosaznej svícen, hned mám potřebu si ho koupit - pak ale uvidím cenovku a vždycky si to zase pěkně rozmyslím. Pokud máte nějaký takový kousky doma, važte si jich!

zdroj
12. Taková výstavka jde navíc i sezónně měnit. To se mně teda ale nechce.

zdroj
Máte vyzdobené parapety? Co na nich máte?
Čau mňau
post signature

4 komentáře:

  1. Já zrovna nedávno přemýšlela nad mosaznými svícny u babičky, kdybych věděla, že jsou na severu tak trendy, tak si je vyprosím.

    Široké parapety ve starých domech většinou znamenají nová okna. Úzké parapety zase špaletová. To máš něco za něco.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavní je, jestli by se ty svícny líbily tobě přeci :)

      Svatá pravda s těma oknama! Ale extra praktický ty dvouřadý teda nejsou.

      Vymazat
    2. Aničko, zrovna hledám mosazný lustr na sbazaru a mají tam i pár svícnů za rozumnou cenu. Jdi do nich!

      Vymazat
    3. Kruci a já jsem zrovna totáně vycinkaná :(( :D Každopádně děkuji moc za echo!

      Vymazat