čtvrtek 11. října 2018

Vyhlašuju výsledky soutěže a odcházím slavit

Tak a je to tady. Jednak mám dneska třicet (what?? jak k tomu došlo?) a jednak jsem vybrala a vylosovala vítězky soutěže o čtyři poukázky do Bella Rose. Děkuji všem, kteří jste se zúčastnili a pod článek mi napsali. Hltala jsem všechny komentáře a opravdu hrozně moc oceňuju, jakou zpětnou vazbu jste mi dali. Nejsem obvykle moc osobní, tudíž se tu normálně nijak zběsile nekomentuje...a já pak občas vlastně tak nějak "nevím". Teď mám mnohem lepší představu o tom, co vás tu baví a taky co váš štve (že mám poslední dobou výpadky, nojo). Takže opravdu moc díky, měla a mám jsem ze všech komentů fakt mega radost.

No a kdo že to teda vyhrál?

Včera jsem si na narozeniny napekla! Skořicoví šneci podle Děvče u plotny Tak vám posílám alespoň obrázek :)

Za sebe jsem vybrala komentář B., které tím pádem přiletí poukaz na 1000 v případě, že mi na sebe pošle kontakt. Všechny komentáře do jednoho byly skvělé, u tohodle jsem ale měla pocit, jakože mi B. vlezla do hlavy, našla tam věci, o kterých mi tu na blogu tak nějak jde, a následně mi napsala, že proto sem chodí. No, to na mě prostě zabralo. Gratuliéééren!

A dále 3 poukázky na pětikilo vyhrávají:

Jana jaliska@centrum
Kamila Körbelová
Alžbeta, co chtěla iittalu :)

Losování přidám pro transparentnost na moje IG do stories.

Výhercům, co na sebe nechali kontakty, zítra odesílám kódy na email. Výherci bez zanechaného kontaktu nechť se mi do zítřka ozvou, nebo místo nich vyberu jiné.

A to je pro dnešek všechno. Já si jdu nacpat pupek nějakou dobrou večeří.

Krásný večer a děkuju!
post signature

11 komentářů:

  1. Tak to je neuvěřitelný :-)) Moc děkuju a posílám mail! A všechno nejlepší k narozeninám! B.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné narozeniny �� vše nejlepší!! 30 je krása:) Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, smajlíci nějak nevyšli:) dobrou! T.

      Vymazat
    2. To nevááá, takový otazníky v očích sem měla včera taky :D Děkuju moc

      Vymazat
  3. 3x hurá, ja som prvýkrát niečo vyhrala! No ale je dosť možné, že sa mi prestane dariť v láske...
    Ďakujem veľmi, aj za výhru aj za to, že si si tak nejako domyslela, že sem chodím naozaj rada. B. to vystihla, do botky s ňou súhlasím.
    Všetko najlepšie k narodeninám ( ja som si tridsiatku oplakala, lebo som mala silný pocit, že všetko dobré už bolo a už som stará :))) Cha, to najlepšie bolo až potom.
    To mal byť optimistický výhľad do budúcnosti pre teba...Ale ty máš optimizmu na rozdávanie, tak ho rozdávaj aj naďalej.
    Alžbeta, čo sníva o iitale a o všeličom inom.
    alzbeta.cesnekova@topklim.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluju převelice! A to s tou láskou - to se přeci jenom řiká, aby to poraženým nebylo líto :))))

      A moc děkuju, to mě značně uklidnilo, já nemám moc ráda tu číslovku, ale teda čtyřka je pak ještě horší. Tak se docela těším, až mi bude padesát :D :D :D

      Vymazat
  4. jupííí já sem taky vyhrála a taky snad prvně v životě mám radost trapně dětinskou taky se přidávám k Alžbětě, přeji všechno nej a fakt to nejlepší teprv přijde....některé dokonce píšou, že až po 40, no já mám pocit, že už teď po třicítce je to fakt nejlepší co snad bylo a jestli po 40 to bude snad eště lepší tak to už vůbec nemám strach z toho co přijde...super, děkuji za výhru
    kamila:)

    OdpovědětVymazat
  5. To je teda jízda...u mě výhra u tě narozky...mooc děkuji. Jinak krásné narozeniny wunschuji..s mojí 40 můžu říct, že ta dekáda stala fakt za to a sakra sem si jí užila, jen se toho nebát. Krásné podzimní dny Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jano a gratuluju! Se na tu dekádu začínám normálně těšit:))

      Vymazat