neděle 30. dubna 2017

Dům v Melbourne

Byla jsem naprosto přesvědčená, že dubnový interiér z Austrálie rozhodně nebude a pro změnu najdu něco jinýho. Jenže můžu já za to, že to tam s tím bydlení tak umí? Nemůžu. Tohle je prosím dům na okraji Melbourne a žije v něm manželský pár se dvěma téměř dospělými dcerami. Paní domu v minulosti pracovala jako interiérová stylistka a v současnosti se v tomto ohledu realizuje zařizováním svých vlastních obydlí. Rodina se podle všeho hodně stěhuje - asi zkrátka furt potřebujou nějakej novej projekt. Chápu, mám to podobně.

Dost by mě ovšem zajímalo, jakej vztah mají majitelé k papouškům kakadu a ptactvu obecně. Schválně je zkuste všechny spočítat! Čuju nějakou lynchovinu


Tenhle interiér propojuje hned několik prvků, které na mě platí: všudypřítomné umění, dřevo, barvy, vintage+moderní kousky=VSL a k tomu špetka bizáru. Zde mám konkrétně na mysli ty vycpaný ptáky, pes bude živej.



Když máte štěstí na tu správnou zeměpisnou šířku, můžete mít obývák venku téměř celoročně. Řádně si vymazlit terasu nebo balkón se ovšem rozhodně vyplatí i u nás!



Pokud mě oko neklame, Ton znají i v Austrálii! Všimněte si taky stolu s mramorovou deskou a růžového barového stolku


Dost mě zaujal tenhle kuchyňský modul - mimo jiné i tou krásnou kresbou dřeva, která se v interiéru opakuje víckrát.


Kachličky tady taky vybírali pečlivě



Přijde mi docela zábavné, že ty nejbonbónkovitější (to je slovo, co? Sem teď vymyslela, heč) barvy jsou zrovna v ložnici. Ale když máte jako lampu papouška, ten zbytek holt musíte nějak přizpůsobit, že



Ty židle, ty jsou prostě boží! Kromě nich, palubkových a vestavěných knihoven mě dost zaujala i cihlová podlaha vyskládaná jak parkety, dobrej nápad...


"Byt na duben" teda stíhám jen tak tak, tož vám aspoň přeju krásného 1. máje, běžte se líbat pod stromy! Já pudu, už tak začínám být dost seschlá. A to jsem na Velikonoce Jiřího donutila vylézt na dvorek, urvat tam jako pomlázku zlatej déšť a navázat na něj mašli! No píšu to dost pozdě ten článek, tak mějte prosím pochopení...

Původní článek The Design Files.

Ahoj!
post signature

2 komentáře:

  1. Našla jsem jich sedm. To jde, ale radši se nerozhlížím kolem sebe, nebo mě zavřou do ptačího blázince...
    Moc se mi líbí ty zabudovaný police, to je nádhera. A koupelna a kuchyň, co vypadá jako obývák. Boží!

    OdpovědětVymazat