neděle 19. března 2017

Cestovatelské DIY s Vyvolej.to

Cestování je jednoznačně na vrchních příčkách toho, co mám na světě nejradši. V mém pokojíčku u rodičů jsem mívala velikou mapu, na kterou jsme s tátou s oblibou zírali a přemýšleli, kam všude bychom se chtěli jednou podívat. Do této chvíle jsem už byla leckde, můj list vysněných destinací ale spíš narůstá (a pravděpodobnost toho, že vlezu do letadla letícího dýl jak tři hodiny, stále klesá). 

Ačkoliv mám z většiny výletů hromady fotek, mám jen takový matný tušení, kde je jim všem konec. S objevením geniálních stránek Vyvolej.to jsem se před časem rozhodla dělat to trochu jinak a každý rok vyrobit klasické papírové fotoalbum. Žádné tuny fotografií pamětihodností, na které nikdo nemá chuť koukat - z každého výletu jenom čtyři pět fotek, které přesně vystihnou, jak dobře nám na daném místě bylo.

No a pak tu máme naši chodbu. Kromě věšáku, stále neočalouněné lavice a Pusinku nápisu v ní není nic, což už je po roce a něco fakt docela trapný. Takže! Přišel čas na jednoduché cestovatelské DIY. Slabost pro mapy bychom tu měli, fotky z výletů, které jsme podnikli společně s Jiřím, by tu taky nějaké byly. Nezbývá než to hezky zkombinovat v jednoduchém nedělním projektu! Holá zdi v předsíni, jdu na tě, kámo.

Na tento projekt bude potřebovat:

  • mapu dle vlastních preferencí - doporučuju spíš geografickou než politickou, ta moje s obrázkama stála asi tři kila a koupila jsem ji normálně v knihkupectví
  • fotky z cest - vřele doporučuju Vyvolej.to, od kterých mám fotky já - obrázky jednoduše nahrajete k nim na stránky, zvolíte požadovaný formát...a tak za půl hodiny vám je někdo hází na poštu, nechápu, jak to dělaj. Hlavně se u nich dobře vyvolává čtvercový instagramový formát z mobilu, což se hodí. Fotky mají i rámeček na popisek, což se hodí rovněž.
  • masking tapes - na přilepení
  • pěkný špendliky, špagát, nůžky, lihovky na popsání fotek

V první kroku jsme páskama přilepili mapu na zeď. Pokud máte opravdické masking tapes, nemusíte mít strach, že by nedržely, ale u jiných značek bych byla opatrnější a radši použila hřebíčky. Vybrané fotky (já vždycky volila takové, na kterých jsme s Jiříkem oba) jsem pak ve dvou bodech přilepila páskou přímo na mapu. Tady jsem se snažila lepit je vždycky trochu bokem - do toho konkrétního bodu jsem pak totiž zapíchla špendlíček s provázkem, který je ve druhém bodu přilepený pod fotkou.

Na provázku jsem udělala uzlík a tím propíchla špendlík:


A pak to dala následujícím způsobem dohromady. Špendlík není zapíchnutý do zdi - pouze propíchnutý mapou.



A bylo hotovo! Společných cest za sebou zatím nemáme tolik, ale myslím, že to prázdné místo na moři blízko Islandu, Irska a Portugalska by si zasloužilo zaplnit! Akorát nevím, co s tím Ruskem vpravo, to moc nevidim hele.


Zbytek lepím do alba. To jsem koupila u Papelote.


Kam asi pojedeme příště, to by mě zajímalo. Moc bych si přála na Island, do Irska, Portugalska, Peru, Japonska, na Nový Zéland, na Kubu....éééé, no, já bych nejraději všude, co vám budu vykládat. Jaké jsou vaše vysněné destinace? A kde jste byli nejdál?
Krásnou neděli vinšuju
post signature

8 komentářů:

  1. Anicko, hlavne si neporizujte deti. pred detmi jsem byla na NZ, v Peru, Japonsku i v Portugalsku. Ted s detmi jezdime jen a pouze do Chorvatska. A kdyz jsme si naplanovali konecne vetsi cestu na pristi Vanoce, tak si muz ty posledni zlomil nohu a misto na dovolenou pujde na operaci, kde mu budou tahat srouby.

    Ale tobe to moc preju. Cedtovani je skvele. Sama bych moc rada do skandinavie, na Island a jeste jednou do Australie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vony ty děti jednou vyrostou... Na těch největších výletech jsem byla s rodičema, pak mě ale přestali brát s sebou :D Všechno bude, neboj :)

      Vymazat
  2. To se mi hrozně líbí, už jsem to párkrát viděla a ráda bych to u nás doma jednou zrealizovala :)

    Simple living: Jarní detox

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prosim. A já si myslela, kdovíjak nejsem originální :D

      Vymazat
  3. Nádhera, asi taky nahlédnu k Vyvolej.to, protože tyto rámečku jsem už hledala;) móóóc povedené, díky. Hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat