neděle 12. března 2017

Březnová inspirace

Březen mám ráda. Jezdíme na hory, na bledule, vzduch začíná vonět, dny se prodlužujou a moje nálada pomalu stoupá. I když mi letošní zima utekla opravdu hodně rychle, jaro je zkrátka moje období a už se nemůžu dočkat všech těch bledulí, krokusů a jaterníků, které pomalu začínají svítit v záplavě hnědé barvy.

1.

2.
zdroj

3. Moje chutě se mění stejně s ročním obdobím. S přicházejícím jarem začínám toužit po něčem sladkém, nadýchaném a šlehačkovém... mňam

zdroj
4. Většinu března jsou ve znamení ryby - jemná a intuitivní stvoření, pro které je důležitá rovnováha a duševní pohoda.

zdroj

5. V březnu se rodí malí čuníci, nastává tedy ideální čas na návštěvu obory.

zdroj
6. Taky už se fakt děsně těším, až dám kabát do čistírny, vytáhnu něco o trochu lehčího a konečně nasadím sluneční brejle!

zdroj
7. Letošní International Women's Day jsem byla zrovna v Itálii, kde je zvykem ženy obdarovat kytičkou zvláštně voňavých větviček žluté mimózy. Ta moje teď visí na úchytce od kredence, stejně jako ta usušená z loňska. Ten den jsem strávila kontemplací nad vděčností, že se mám v porovnání s ženami jinde na světě vlastně úplně skvěle....ale pak taky nad tím, že v jistých ohledech být ženou není žádnej med ani tady a teď.

zdroj
8. Konečně!!! se začíná dařit bylinkám v kuchyni. Bazalka a dokonce i koriandr (nechápu) vydržely celý týden samy v bytě.

zdroj
9. Už se hrozně těším, až bude světlo i po páté hodině a já si po práci budu moct dát na zahrádce kavárny na rohu bezinkovou limonádu...

zdroj
10. Na jaře klasicky toužím po novým sestřihu, ideálně i s kvítím ve vlasech... Reálně si ale nechám na hlavě něco udělat tak jednou za čtyry roky. (I když už fakt dost dlouho toužím po barevných (modrých) konečcích, tak třeba letos?)

zdroj
Tak krásný březen moji milí!
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat