středa 9. listopadu 2016

Listopadová nálada

Tak a je to tady. Mrazivá rána, krátké dny, dlouhé večery a v mém případě výrazná touha po několikaměsíční hibernaci. Nápady by byly, síly na jejich realizaci ale odjely na dovolenou. Místo vytuněného článku o něčem zásadním mám tak pro vás dneska "akorát" (čti "sedím u toho už tři hodiny") paletu toho, co by měl podle mě správný listopad obsahovat a jak si přeju, aby reálně vypadal. Svatomartinskou husu, svařák, chlupatý svetry a ponožky, rozhodně jinovatku, možná trochu sněhu, jablečný koláč, knížky, vizoura z broušené skleničky. Protože proto. A tu máte obrazovou přílohu:

1. Pokud se rádi kocháte svatebníma fotkama, mrkněte na odkaz pod fotkou.

zdroj
2. Postel, knížka, svíčka a něco dobrého k pití = už se těším na jaro, ale asi to nějak přežiju

zdroj
 3.

zdroj

4. Péct koláč mám v plánu už několik týdnů. Hrušky, které jsem za tímto účelem koupila, už dokonce stačily shnít. Pak jsem koupila další. Ty jsem snědla. Story continues s nálezem kompotovaných od babičky.

zdroj
5.

zdroj
 6.

7. 
zdroj
8. Velké listopadové pozitivum představuje bezesporu kachna či husa. Nebo ideálně obojí. 


zdroj
9.
zdroj
10. A na podzimní splíny tu máme osvědčený lék v podoběě..... kvalitního broušeného skla, samozřejmě.

zdroj
Krásný listopad přeju

post signature

8 komentářů:

  1. Pohodový listopad i Tobě :-) představuji si ho podobně, jen bych chtěla přidat diy v podobě papírové hvězdy na Vánoce, tak snad...srnka je perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem se pobavila :) díky a přeju, ať to přežiješ i bez hibernace ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem spala od příchodu z práce s krátkým intermezzem na vyčištění zubů až do rána, tak nevim nevim :D

      Vymazat
  3. Výborne napísaný článok, dobre som sa pobavila a obrázková príloha je tiež krásna. Mám to veľmi podobne - energia tuším odletela do teplých krajín spolu s lastovičkami a story of cake mám úplne rovnakú len namiesto hrušiek sú jablká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) fandím nám oběma, ať už ho konečně upečem!!!

      Vymazat
    2. Mě ty vaše příspěvky tak baví...vyjadřování,vtip,přirozenost a žádná vyumělkovaná přetvářka a jako bonus jste pro mě takové spojení s mým rodným krajem.diky Jana P.S.s tím kolacem to mívám podobně 😁

      Vymazat
    3. Moc díky Jani, to mě opravdu moc těší :) A světe div se, koláč jsem dneska upekla!

      Vymazat