neděle 8. května 2016

Ošať zeď do ošatky, cha!

Fotky, kde jsou jako dekorace na zeď použité slaměné ošatky, na mě vyskakují už léta. Takže logicky jednoho dne muselo dojít k tomu, že jsem si řekla olrajt, tak já z toho ten článek teda udělám.

Existuje totiž spousty ošatek (například ty africké), které jsou opravdu překrásně barevné a je tedy dost velká škoda mít je schované někde ve špajzu. Navíc považuju za dobrý nápad nemít je na zdi "natrvalo", ale třeba jen zavěšené na háček, ze kterého je můžu v případě potřeby kdykoliv sundat. 100% funkční nádobu tak akorát uložíte způsobem, který je jak praktický, tak i efektní.

To ovšem neznamená, že jsem proti výstavce! Kdybych já si tyhle košíky odněkud dovezla jako suvenýr, už je mám v kuchyni na zdi dávno předávno!

1. Tahle fotka je z jarní kolekce Madam Stoltz, která instalaci na zdi osvěžuje ještě drátěným košíkem. Prima nápad!


zdroj
2. Vlastně je to docela vtipná varianta vystavování malovaných talířů, které je relativně časté i u nás. A když spadne ošatka, tak se rozhodně neroztříská na milion kusů!


zdroj
 3. Na tmavé stěně ošatky vynikají skoro jak umělecké dílo, krása

zdroj

4. Tady už to vypadá na instalaci vyloženě za účelem fotografie, ale moje srdce stejnak plesá

zdroj
5. I když za nejkrásnější osobně považuju ošatky barevné, i ty v čistě přírodním ladění můžou na zdi vypadat hodně originálně

zdroj
 6.
zdroj
 7.
zdroj
8. Ty barvy!!! Nutně všechny potřebuju!

zdroj
9. Dost mě baví, jak se dá kontextem docílit různých výsledků - někdy ošatky podpoří takové africké etno vyznění interiéru, jindy to vypadá spíš mexicky a u čistých ošatek bez vzorků zas zcela středoevropsky.


zdroj
10. A nejlepší na konec (alespoň pro mě). Tuhle kompozici úplně vidím u nás v chodbě!

zdroj
Tak co, ošatili byste zeď?
Krásný zbytek neděle

post signature

4 komentáře:

  1. Dobrý nápad, pamatuji si to z jednoho ubytování v Chorvatsku =D.

    Nejvíc se mi líbí tady ty křiklavé a la Mexiko =), dává to celé stěně zvláštní šmrnc =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty křesla z obrázku č.2 čekám - má je tchyně, tak to ani nemůžu nikomu říct, že na ně čekám, jak to vypadá, že... Ale chci je, sakra! Liba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahah, Libo, to jsi mě teď teda dost pobavila. Inu, kdo si počká, ten se dočká! :D

      Vymazat
  3. Krásny výber ako vždy, u mňa rozhodne vedie kombinácia od Madam Stoltz.

    OdpovědětVymazat