úterý 9. února 2016

Holandský byt na únor

Já prostě miluju interiéry, které jsou plné pokladů s duší. Asi to opakuju zhruba v každým druhým článku, ale já si prostě nemůžu pomoct. Jestli mě něco nebaví, je to sterilita a pedantský důraz na minimalismus. Takže je jasný, že tento byt z holandského Katwijku mě hnedka dostal.

Kombinace starého a nového je tady navíc sladěná i barevně, což vytváří až překvapivě útulný dojem, když si uvědomím, že hlavní roli tady hraje studená šedá a mentolová s teplejší hnědou a černými akcenty.




V téhle fotce je tolik nenápadně nápadných věcí, že ani nevím, kam se podívat dřív. Skříň vzadu nutně potřebuju, stejně jako houpačku a černou tabuli. Co mě ale turbo dostalo, jsou hodiny. 



Já bych taky prosím chtěla mít i kuchyň i jídelnu.






No je evidentní, že s tímhle bytem si majitelé vyhráli do posledního detailu. Moc se mi líbí barva na stěnách - poměrně osvěžující varianta už mírně ohrané mentolové.





Interiéry, které jsou komplet laděny do jednotné barevnosti, mě většinou k uzoufání nudí. V tomhle je ale všechno tak nějak nenásilně a harmonicky provázáno, že si to ani nedovedu představit jinak. Co myslíte?

Originální článek najdete ZDE.
post signature

6 komentářů:

  1. Mám ráda bílý nábytek v kombinaci se světlým dřevem, ale doplněný spoustou barev a serepetiček ;) Minimalismus není nic pro mě. Tenhle interiér je tak příjemný a harmonický (jen těch věcí je tam na mě pořád ještě málo ;))))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný! :) Ta barevnost nemá chybu, má to šmrnc. Taky bych si tam spoustu věcí vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já asi bude potřebovat ten nápis welteruste! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplne božský bytík! keby som chcela opísať čo všetko sa mi páči asi by to dalo samostatný článok :) jednoducho nádhera....

    OdpovědětVymazat
  5. souhlasim, osobity, nadherny, netuctovy interier!!! A tady je "muj" oblibeny nadherńy rovnou cely dům:

    http://www.lovelylife.se/blog/homevisits/hemma-hos-markus-boman/

    Fakt dobry. Veronika

    OdpovědětVymazat