pondělí 7. září 2015

Podzim a zima u House Doctora

Pro dánskou značkou House Doctor mám dlouhodobou slabost. Hádéčko je i relativně dostupný, přitom se v jejich nabídce dají vybrat opravdu luxusní kousky. Zbožňuju hlavně jejich kartonový krabice, ale doma mám třeba i mramorovou poličku nad stolem, což už je na pořízení trochu náročnější kousek, ale muselo to bejt. No a jejich letošní AW 2015 kolekci prostě miluju. Kromě toho, že právě krabice a šanony udělali po vyblitým jaru v úplně úžasnejch temně modrejch barvách a krásnejch vzorech, naprosto mě dostali opakujícím se motivem vodovek a mramorování. Taky vyrukovali s dalšíma žárovičkama i velikejma LED žárovka, což je myslím docela dobrej tah, když si vezmu, že jeden ten jejich světelný řetěz je dneska už prakticky legendární záležitostí.

1.

2. Ten dyzajnér, kterej to s tím žíháním a mramorováním a vodovkováním vymyslel, má ode mě 100 bodů.


3.


4. Strašlivě toužím po krabici jako noční obloha! (Tu si nemám jak ospravedlnit, ale budu mít šanon, už je objednanej, cha!)


5.


6.


7.


8. sliiiint


9.


10. Aby bylo jasno, v kolekci se objevují i veselejší barvy, mně se tady to flekatý modro ale fakt dost líbí, tak jsem sem musela narvat hlavně to.


House Doctor můžete sehnat například na Nordic Day, kde zrovna začaly skákat nějaký novinky. Tentokrát si z nich teda rozhodně něco (šanony) koupim a už se na to dost těším, muhahaha! A moje v polici volně se válející lejstra též.

Obrázky House Doctor.
post signature

3 komentáře:

  1. Já viděla podzimní a vánoční kolekci naživo na veletrhu před týdnem a byla to taková nádhera! Hlavně ty všemožné žárovky s tou flekatou zelenou jsou paráda :) Moc se mi to líbí! A taky krásné vánoční ozdoby, no fakt, ale o tom později :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uáááárggh, závist jak blázen, já chci taky na veletrh! Kde jsi byla?

      Vymazat
    2. Lillestrøm, kousek od Osla :) Bylo to trochu bláznivé, protože to byl podzim/zima a hlavní téma byly Vánoce a všude byly vánoční ozdoby, stromky, sníh, dokonce hráli Michaela Bubblé! My v IKEA máme Vánoce taky hodně dopředu, ale takhle dopředu, na konci srpna, teda ne :D

      Vymazat