středa 17. června 2015

Střídmě hravý byt na červen

Dnešní kodaňský byt je přesně tím místem, kam bych šla z fleku okamžitě teď hned bydlet. Už na první pohled je myslím dost jasný, že tu bydlí kreativní duše. Grafická designérka a ilustrátorka v jednom Marie Willumsen vytváří prima osobité plakáty a určitě stojí za to mrknout na její stránky mariewillumsen.dk.

Já mám prostě hrozně ráda kombinaci neutrálního podkladu a barevných akcentů na doplňcích a obrázcích na zdi. Když je těch obrázků spíš víc než míň, chrochtám blahem. Takže chro!


To je aspoň nástěnka kurnik!





Čím jsem starší, tím víc si potrpím na ladění i těch nestupidnějších detailů. Banánovník od Evičky je tak už několik týdnů na okně v igelitce, protože prostě nejsem schopná najít ten správný květináč! Tragédie. Pani by mi určitě rozuměla.




Hravá tapeta v neutrální šedé se dá v pohodě zkombinovat s jakýmikoliv barvami a netluče se ani s obrázky. Značka ideál. A jestli budu mít jednou svou vlastní jídelnu, aspoň jedna židle bude muset mít jinou barvu. Tak.





Ha! Tak aspoň něco máme s paní společný, Le sac en papier mám taky, hééč!


Obrázky via. Dánsku třikrát nazdar, už mě s tou jejich designovou uvědomělostí začínají trochu znervózňovat. Nemohla bych tam taky bydlet? Brou noc!
post signature

12 komentářů:

  1. - i ja blazene chrochtam. zkratka mnam ♥ !

    OdpovědětVymazat
  2. Ad židle. Stačí si pořídit děti. My máme čtyři bílé dospělácké, dvě barevné dětské :-)

    Byt je krásný, hlavně všechny ty obrázky a tak akorát barev. Ani moc ani málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo! Taky mi to přinde tak akorát :) (akorát na ty děti si holt musím počkat či co, no)

      Vymazat
  3. Tak to je ovšem voda na můj mlýn, krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné, líbí se mi ta šedá tapeta, jídelna a rostlinky v bílých květináčích na okně :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tapeta je bezva. Přemýšlím, že by to šlo i namalovat barvou, možná lépe s použitím nějaké šablony, aby to nebylo křivý. Super byt, díky za inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
  6. No, tak ten je, ty barvičky, hmmmmmmmm.....

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásnej byt! Já jenom čekám, kdy už nám konečně odejdou do židlího ráje naše sladěné ikeácké židle (vypadá to už nadějně, začínají být po sedmi letech dost prosezené) a pak půjdu, vezmu auto a objedu všechny bazary a nakoupím židle různých podob. A pak se z toho blahem rozplynu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO! Tak přesně takhle to mám taky naplánovaný! Ale já si teda ještě počkám...a bůhví, jestli se dočkám...

      Vymazat
  8. Pekne pekne, byt ten byt muj, chrochtám taktéž, ale uz mi prijde, ze si ty krasne byty zacinaji byt dost podobne... viz.geo vzory, nestejne barevne zidle, navíc furt ty stejne (vypadaji jako tyhle tonky http://www.ton.eu/cz/ton-produkty/detail/zidle-ironica/, nastajlovane kvetinacky, ještě chybi otevreny casopis o bydleni a vedle toho kaficko, jak to mají nase blogerky rady (vy ne, Anicko:-), jakoze fakt pohoda. Takze jako dobry, ale je tu to ALE:-) krasny vecer! veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak taky to bude do jisté míry tím, že vybírám to, co se mi líbí - a to si je zákonitě podobné :) Ale kus pravdy v tom vidím (a kafíčku se trochu nekorektně chichotám :))

      Vymazat