čtvrtek 12. března 2015

Březnový byt z Austrálie

Poslední dobou si docela dost googlím kelim/kilim koberečky, protože jeden nějaký pěkně barevný kousek bych si teda dost přála. No a při té příležitosti jsem narazila na tenhle obrázek, skrz který jsem se proklikala až k originálnímu bydlení australského páru umělkyně a hudebníka, které považuji za nutné vám ukázat.


Eklektické interiéry plné zvláštních kousků a umění mě teda odjakživa hrozně baví. Velké obrazy a objekty typu socha-kaktus nebo geometrický mobil nejsou obyčejnými doplňky, ale spíš neomylnými ukazateli toho, kdo že to tu bydlí. No kreativní hlavy, žeano.




Různé vzory, obrazy, pes....jiná ves....a všechno to jde dohromady.







Když se to umí, nakombinovat jde všechno. Nemyslite? Já jo. Obrázky převzaty odsud.
post signature

3 komentáře:

  1. Tenhle blog je prostě plný inspirace, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, je to krásný! Hlavně hodně udělá prostor. Tohle v malim bytě nevykouzlí ani v Bydlení je sen, nebo jak se ten pořad jmenuje. Ani nevim, jestli ještě běží...
    Hned bych se stěhovala do nějaký dobře vytopitelný tování haly :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tohle se mi líbí. Osobité a není to nuda. Super!

    OdpovědětVymazat