pátek 16. ledna 2015

Hravá kolekce House of Rym

Když se mi někdy na podzim dostal do ruk katalog této švédské značky, stačilo asi tak zhruba pět sekund, abych se totálně zamilovala. Jejich hravě barevný, snadno kombinovatelný a hlavně zábavný design je zkrátka moje krevní skupina. House of Rym se snaží namixovat skandinávský design s trochou orientálního řemesla, což dává vzniknout kolekci, která je seversky promyšlená, ale přitom má jakousi přídatnou "šťávu". No a protože je jejich krásný nádobí momentálně možný zakoupit i u nás a to na eshopu Nordic Day, považuji za nutné mu udělat trochu neplacené reklamy.


Hrozně mě baví fakt, že si pomocí různých vzorků šálků, podšálků, talířků a konviček můžete nakombinovat svou vlastní originální kolekci. Některý vzorky sou povedenější než jiné, ale dohromady vypadají krásně všechny. 




Ty žlutý lístečky....ich



Tenhle hrníček asi fakt hrozně nutně potřebuju.




Cementový kachle nevim na co potřebuju, ale potřebuju.


Prkýnka z olivovýho dřeva....ááách



Mňo, tolik k tomuto. Jednou budu mít větší sbárk porcelánu jak všechny UMPRUM světa, hehe. Za obrázky díky Nordic Day.
post signature

4 komentáře:

  1. Zrovna nedávno jsm se u vás na eshopu na ten porcelán koukala, zaujaly mě podšálky. Ale ty kachle mi unikly, jsou perfektní...hned přemýšlím k čemu bych využila. Mám doma pár starých krásných dlažebních kachlí, taky zatím čekají na příležitost... Hezký víkend ! T.

    OdpovědětVymazat
  2. jeee.. to bych asi taky potřebovala

    OdpovědětVymazat
  3. House of Rym, Iittala, Rörstrand...... lehce bych se stala sběratelkou. Tak jsem stránku s House of Rym musela rychle zavřít. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi každý kousek, ale ne dohromady. Nějak si neumím představit, že bych měla každý hrnek v jiné barvě.

    OdpovědětVymazat