pondělí 6. října 2014

SOUTĚŽ o bedýnku Repper

Když jsme se s Radkou z blogu Made in les někdy na jaře bavily o tom, že bychom mohly společně uspořádat nějakou giveaway, ani mě tenkrát nenapadlo, že se ji podaří spytlikovat v tak příhodnou dobu. Abyste rozuměli, v mém životě se za posledních pár měsíců podařilo dodělat nebo konečně začít tolik věcí, že se musím permanentně za něco odměňovat. A tak mi přijde jenom fér, že teď konečně ve spolupráci s mladou firmou Repper můžu zase pro změnu odměnit já vás.

Chtěli byste mít taky takovou jednu bedýnku? Chtěli, co? Tak horlivě rozklikáváme a čteme dále!


Nepochybuju o tom, že většina z vás už o nábytku z dílny tohoto mladého páru slyšela. Ale tak abyste věděli a viděli, o co přesně kráčí, trochu jsme se o tom s Radkou pobavily.

Tož mohla bys mi na začátek říct něco o tom, kdo se vlastně skrývá pod názvem Repper? :)

Za značkou Repper se skrývá můj přítel Kuba. Repper je jeho příjmení a tak z toho udělal i značku nábytku. Momentálně tvoří srdce našeho podnikání (je mi pořád ještě divné říkat firmy:) a k ruce má neustále několik pomocníků (brigádníku, kamarádů) kteří se u nás v dílně různě střídají podle potřeby. Do těch brigádníků počítám i sebe :) Já občas pomáhám s natíráním, patinuju, fotím nábytek a řeším věci ohledně internetu a propagace. Protože se nám výroba začíná pomalu ale jistě rozrůstat, budeme muset už asi vážně brzy najít nějakého dalšího plnohodnotného člena týmu, který by u nás pracoval nastálo. Bohužel najít kvalitního a poctivého truhláře není v dnešní době vůbec lehké!

Komoda na desky

A kdy a na základě čeho jste se s Kubou rozhodli, že se sami pustíte do podnikání?

Přišlo to s naším přestěhováním do lesa, kde měl Kuba prostor na to začít tvořit. Nejdřív vyráběl jen tak pro známé a postupně mu (nám) došlo, že by se tím vlastně mohl živit. (Protože i když je vyučený truhlář, krom pár let po škole se tím nikdy neživil. Byla to vždycky dost špatně placená práce a tak se jí všemožně vyhýbal.) Všichni jsme ho v tom podpořili a tak to teď dělá naplno. Já mám ale pořád ještě svojí práci. Pracuju v jedné mladé, svobodné firmě, a tak mám celkem i čas Kubovi občas pomáhat.


Je to zvláštní, jak se ty věci občas samy tak nějak vytříbí, co?

Jo, je to sranda. Obzvlášť když Kuba vždycky na škole tvrdil, že truhlařinu stejně nikdy dělat nebude. Zrovna včera u rodičů šmejdil a hledal staré učebnice a sešity ze školy, tak jsem se mu opět smála :)

Police z "reppasované" palety

Kde bere Kuba pro svou práci inspiraci? Zasahuješ mu nějak do návrhů? Nejde si nevšimnout, že je váš nábytek koncepčně poměrně jednotný, odkud plyne ta obliba v patině?


To, že je nábytek koncepčně stejný, nevychází ani tak z úmyslu, jako z toho, že nám to tak prostě leze ven :) Myslím, že je super, že má Kuba svůj styl nebo rukopis, že jde zkrátka z každého kousku poznat, že je to Repper :) Ale jinak myslím, že děláme dost různorodé věci. Že je to momentálně víc o patině je dáno tím, že jí lidi prostě chtějí. Obzvlášť v našem kraji jsme díky tomu unikátní, tady to nikdo jiný nedělá. Díky tomu máme zakázky a tak jsme teď holt patinoví… A taky je to asi dáno tím, že milujeme strukturu dřeva. Nemáme rádi příliš zatřený nebo přelakovaný nábytek. Rádi dřevo přiznáváme a často je nábytek navíc vybroušený, aby léta ještě víc vynikla. A k tomu se ta patina zkrátka hodí…
Jinak nám do tvorby taky dost zasahuje naše designérka, se kterou spolupracujeme. Děláme zkrátka věci na zakázku a tak je děláme takové, jaké je chtějí lidi. To, aby byli spokojení, je na prvním místě, i kdyby to nemělo být úplně podle našich představ. Kdybychom mohli dělat víc vlastních věcí a tvořit třeba vlastní kolekce, byla by to asi zas o kousek větší divočina. Kéž by to jednou nastalo... Však počkejte, až se pustíme konečně do kousků, které máme vymyšlené k nám domů :)


Ha, no to jsem na tu divočinu docela zvědavá! Takže plány do budoucna jsou trochu se designově urvat ze řetězu?

Já nevím jestli urvat. My si prostě děláme rádi věci po svém a tak jak se nám líbí. A kdyby to tak šlo víc i do budoucna, bylo by to lepší. Protože dělat věci na zakázku, to je vždycky o tom, že se to lidem nemusí líbit, tím pádem je to trochu stres a jak jsem říkala, nemůžeme to dělat úplně podle sebe. Zkrátka v tom není ta svoboda.
Ale vždycky je to o těch lidech. Když jsou fajn lidi, je fajn i zakázka a naopak. Nejhorší jsou lidi bez fantazie, kteří sami vlastně nevědí, co chtějí, těm se prostě nezavděčíš. 
A kdybychom mohli něco vyrábět úplně podle sebe a až pak to prodávat, tak by to bylo žůžo. Plány do budoucna jsou hlavně uživit se, někam to podnikání posunout a platit už konečně včas všechny zálohy a kraviny :) A pak se uvidí. Zatím je to pořád dost těžké, ale já vím, že Kuba prostě není klasický podnikatel, dělá to hodně srdcem a kolikrát stráví na zakázce fůru času, dokud to není podle jeho představ a není stopro spokojený. A to je neekonomické. Holt nikdy nebudem asi bohatí. Ale třeba budem aspoň šťastní… :) Stejně je nejlepší pocit ten, když se nábytek lidem líbí a jsou spokojení. To peníze nenahradí.

Tak v tom případě vám přeju hlavně hodně štěstí a samé spokojené zákazníky!



A teď konečně k té soutěži! Radka a Kuba se rozhodli věnovat jednu ze čtyř bedýnek na následujícím obrázku tomu, kdo:

1. bude odebírat nebo lajkovat na facebooku můj blog
2. bude odebírat nebo lajkovat na facebooku blog Made in les
3. nechá tu v komentářích na sebe kontakt a napíše, jakou bedýnku by si z následující fotky vybral a jak by s ní naložil

a to všechno do 15.10.!



Pokud chcete mít větší šanci, můžete tento post sdílet a já vás za odměnu do losovacího pytle hodím dvakrát! K bedýnce je možno přidat cedulku s nápisem dle vaší fantazie, ta "na psí kusy" je zatím přidělaná jen dočasně.

Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak jsou tihle dva šikovní, mrkněte určitě na stránky www.repper.cz nebo třeba jejich Fler.

Tak se hlavně nezapomeňte zúčastnit! Zatim nashlé
post signature

80 komentářů:

  1. no krása....mne sa to páči...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, skoro som zabudla. Jasne ze hej. To si nemozem nechat ujst. Okrem cervenej sami pacia vstky. A na co by som to mala? Asi na fakt dobre pitivo... Whisky a tak podobne.
      janee33@gmail.com

      Vymazat
    2. Tomu říkám využití :D Držím palce!

      Vymazat
  2. Krásná tvorba, asi nejvíc mě nadchla ta vespod :D...našla by místo u nás v obýváku, na polštářky, plédy..
    Tak kdyby náhodou tu můj email : janiej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je odvaz! :-D Líbí se mi černobílá bedýnka.
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mně se líbí hned dvě (neskromná jsem, že). Modrou totiž miluju v létě a šedou s mint odstínem zase teď :-) Ba ne, krásný jsou všechny a já bych je využila na knížky a vlněný pléd. Takový výrazný doplněk do našeho minimalistického interiéru :-)
    grunwaldova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí jiné barvy v každém ročním období, takže to naprosto chápu! :)

      Vymazat
  5. teda! ta úplně spodní je suprová! bude se nám hodit do budoucího dětského pokojíčku, ze začátku na dečky a peřinky a později na dětské poklady všeho druhu :) marketuska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee, ty jsou ale krasne ! Vsechno splneno. Mne by se nejvic libila ta bila (nebo cernobila to je?). A na co? Momentalne na hracky a jednou treba prave na ty časáky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůůůů,
    chci všechny, ale nejvíc modrou, klidně bez plyšových mědvědů.
    A jak bych s ní naložila? Tahala ji všude s sebou, jako v mladí plastovou kachnu na provázku.
    Používala ji jako super dekoraci k focení na svůj blog.
    Psala bych o ni oslavné články na svůj blog.
    mamaisondereve@email.cz
    A hlavně byla šťastná že ji mám a že jsem poprvé něco vyhrála.
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To aby ti k ní případně dodělali i kolečka! :D

      Vymazat
    2. To jsem zapomněla dodat, ta naše má doma kolečka a je to velepraktické.Takže výherci v případě zájmu doděláme kolečka určitě taky! A Marti, Tvůj komentář mě velepobavil! :)

      Vymazat
  8. Mě se moc líbí černo-bílá bedýnka (druhá odspod) a využila bych ji místo koše na vypravé prádlo, které se nám povaluje v obýváku (takhe by to alespoň vypadalo hezky ;)) a nebo jako pelíšek pro našeho pejska, který všechno hned zabere pro sebe :)))
    cevepe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já přemýšlela udělat něco podobného i jako pelíšek pro domácí mazlíky, tak to je super že slyším že by to mělo využití!

      Vymazat
  9. Tu tyrkysovou... na polštáře, do obýváku. krásná. nejvíc. olajkováno.
    marcela.drabkova@gmail.com
    http://living-arms.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Perfektní...naprosto perfektní. Nejvíce se mi líbí ta bílá (i když všechny jsou úchvatné a při delším přemýšlení bych nevěděla, kterou si vybrat...proto dám na první moment). A určitě by se líbila i mým třem mušketýrům. A kdo se za tímto označením skrývá? Mončičák, který se mnou putuje světem od mého narození, malý sob, který miluje cestování do exotických zemí, a ptáček, který umí neustále prudit (a proto by měl mít pro sebe prostor, když bude mít zrovna svůj den). Kdyby náhodou se mým třem mušketýrům poštěstilo, tak nechávám maila: monika.otoupalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemá chybu:) MOC Vaší sympatické trojce výhru přeju!

      Vymazat
  11. Krásné bedýnky, úplně ji vidím, jak by se mi ta bílá vyjímala doma :) Sleduji jako Blueberry Pink, blueberrypink@seznam.cz
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tyrkysová je úžasně nejúžasnější z těch dalších úžasných...a na co??? To by se vidělo, kde by se jí u nás v bytě zalíbilo...třeba nejdřív na hory aktuálních papírů a desek, které mě stále doprovází...no, ona by si řekla:-)))
    vospelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. ty jsou! nejvíc se mi líbí ta divoká tyrkysová, ale k nám do obýváku by se nejvíc hodila ta černobílá... nechala bych si uříznout skleněnou desku a použila jí jako stolek úložným prostorem k sedačce v obýváku, už strašně dlouho sháním, něco akorát a tahle bedýnka na mě teda dost zapůsobila!

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná práce! :) Můj drahý je taky truhlář, takže mám doma denně všechno, co tahle profese obnáší, ale neměnil by a ani já ne. :) Bedýnka ve mně okamžitě vyvolává asociaci jako truhla plná pokladů. Hned bych jí udělala čestné místo v našem barevném obýváčku. Moc by se mi líbila černobílá varianta, je hezky univerzální, nadčasová, výsostně praktická a prostě boží. Pokladem, který bych do truhly uložila, by byly rozhodně knížky, neustále trpím akutním nedostatkem důstojného místa právě pro ně. Tam by se jim krásně vegetilo! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky neměnila i když mě někdy ty piliny a všudepřítomný prach dost štve...však to znáte!

      Vymazat
  15. Ráno jsem hned nedočkavě odeslala komentář, že se strašně chci zúčastnit a teď koukám, že tu není... Tak ještě jednou - strašně moc se chci zúčastnit :)! Made in les je super, fb jsem s radostí lajkla a bednu bych ráda tu šedo-zelenou, ta by se mi krásně hodila do nově vzniklého ateliéru. Uplně to vidim! Taková supr trupr bedna, ta by tam nádherně vynikla. Budu si držet palce velmi moc! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Brý večer. Předně klobouk dolů, nábytek se mi moc líbí a držím palce! Děkuji, že se mi dostalo poznání dalšího blogu Made in les, hned si ho zadávám do reedru. Bednička se mi líbí bíločerná (zase naše "firemní" barvy), protože se stěhujeme z Prahy z bytu do domečku u Hradce Králové, a na tento popud jsem si také založila blog a ožila na Pinterestu (to jsem neměla dělat) a rozhodla jsem se zařídit dům opravdu vkusně a stylově. Tož tak. Přeji všem stálé štěstí, pac a pusu eliskavala@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak to přeju hodně štěstí se zařizováním domečku (a závidím!) :)

      Vymazat
    2. Pinterest je nebezpečný...já tam raději nechodím, protože z něj mám pak pokaždé hlavu až do nebe:) A moc děkujeme!

      Vymazat
  17. Moc krásná práce a soutěž. Souhlasím, že dnes najít šikovného stolaře je umění a vůbec ve všech oborech někoho šikovného. Mně osobně se líbí tuze poslední bedýnka dole. :))... Přeji mnoho úspěchů, ať se vám daří a firmička jen zkvétá. (mail. bublinka.a@seznam.cz) akorát se už netěším,až mi příjde spousty nabídek a kravinek na mail, když si to tady někdo okopíruje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, pevně doufám a věřím že ne a nebudeš kvůli nás zahlcena... Je fakt že obecně šikovní a pracovití lidi prostě chybí, napříč obory. A přitom jsou plné pracáky...zvláštní že?

      Vymazat
  18. marketa.botankova@seznam.cz
    krásné jsou!
    ta modrá by se šikla :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak mám splněno :) Na FB jako Táňa Kyschu
    Nejvíce by se mi líbila výrazně modrá. Mohla bych do ní naložit deky a uspávat v bedně mimino. S cedulkou "Na psí kusy" to bude obzvláště pasovat.
    tatana.zagareva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) já zas byla jako mimino v košíku zabalená do krajkové spodničky!

      Vymazat
  20. Ta černobílá mě naprosto uchvátila a úplně krásně by se mi vyjímala v novém obýváku, všechny bedny jsou úžasné, ale tahle je pro mě top. Moc chválím práci :-)
    brendlovaz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. V jednoduchosti je krása! Mým favoritem je černobílá. Držte se a ať se vám daří dílo! marketa.soukupova.osek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Určitě tyrkysovou. Junior už nemá kam dávat plyšáky, tohle by se fakt hodilo!
    L_F@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se líbí ta hnědá! Protože Vespa ( pes ) má taky hnědý pelech a hračky a obojky všude rozházený a na psí kusy vůbec nic. :-( Každopádně čupr nápad, na ty psí kusy mít něco žejo. :) violetsuicide@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Šedomentolová! Jsou skvělý, peckový. Hmmm... Na co? Jorice na poklady, přeci...
    Delfinjirankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Bedýnky jsou úplně nádherné, Radka je šikovná! Nejvíce se mi líbí asi zářivě modrá, ale báječné jsou všechny. A já děkuju za rozhovor o nábytku, protože ačkoliv se blog Made in Les řadí už dlouhou dobu k mým nejoblíbenějším, z článků jsem nepochytila, že za Repper nábytkem stojí výlučně Kuba, jehož rukopis je mimochodem báječnej, doufám, že se nijak nezmění, protože až budu zařizovat bydlení já, úplně tam vidím ty krásné patinované skříňky a konferenční stolek... A bedýnka by byla krásným začátkem sbírky, no ne?:)
    kissabeeblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych řekla, že ona to Radka určitě taky dost ovlivňuje, ale to ty skromné duše nepřiznaj...:)

      Vymazat
    2. Tak jistě že občas příjdu s nějákým tím geniálním nápadem...:)

      Vymazat
  26. Ta modrá... nádherná! Líp bych ale využila bílo-černou...na chodbu na věci, které je třeba někomu odnést/předat...chci, aby byly na očích a tak se válí ba komodě :(
    deeczko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Všetko splnené.
    A akú? Mám izbu ružovo-tyrkysovú... takže určite posledná. A využitie? Mám neskutočné množstvo komixov a podobných nerdských vecí, ktoré potrebujem skryť, keď príde návšteva, pretože sa tak nejak nehodí mať figúrky pre deti všade po stoliach a skriniach, že...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžovotyrksová izba v kombinaci s komiksama a nerd proprietama zní zcela ženiálně! :) Já bych před návštěvou teda nic neschovávala :D

      Vymazat
    2. Aj je! :) Je to podobný mint odtieň ako tá krabička (ak teda nie sú pohltené farby). A ružová je výrazná, označuje sa skôr ako deep pink. A po stoloch mám akčné figurky od Marvelu či Doctora Who, ktoré tam akosi všade možne sú vystavané. Zopár plagátov na stene. Je to taká zmiešanina bežnej dievčenskej izby a bežného nerda... čo možno aj taká zmiešanina naozaj som :D

      Vymazat
    3. Tak to já se s jedněma svejma star wars legínama asi můžu jít vycpat :D

      Vymazat
  28. Neuvěřitelné! Nádherné! Další blog, na který po dlouhém dni v práci, ráda zavítám! A ještě k tomu soutěž o fantastickou bednu! Nábytek Rapper je suprový, ještě jsem na nic podobného na internetu nenarazila, a jsem za to ráda. Už dva roky nemám konferenční stolek, protože žádný není ten "pravý". Bedna č. 4 by byla dokonalá. Díky, jsem ráda, že jsem na Vás narazila! Helena, YellaB@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že máte radost!! :)

      Vymazat
    2. My jsme taky móóc rádi že se náš nábytek líbí a taky moc rádi jednou třeba vyrobíme "ten pravý" konferák! ;)

      Vymazat
  29. Krása... a držím pěsti... sama jsem měla ooobrovský problém najít truhláře, který by dokázal moje představy převést do dřeva (a přitom mě neodřít z kůže), takže držím pěsti při hledání dalšího člena týmu..
    mě by se hodila bednička jakákoliv kromě modré.. ale srdcovka bude ta "dotyrkysova"...tam by se vešly všechny moje potřeby na šití, háčkování a pletení... (..aspoň do dalšího nákupu)

    efik@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem! Podle nejnovějších zpráv to vypadá tak že od zimy už budem posíleni o dalšího člena týmu! Tak snad to poběží jak po drátkách!

      Vymazat
  30. Děkujeme všem dosud zúčastněným, udělali jste nám svými komentáři velkou radost! Jsme nadšení že jste nadšení a děsně rádi, že se Vám náš nábytek líbí...Přála bych si abyste vyhráli všichni, už jen pro ty bezvadné komentáře! A Vaše nápady na využití bedýnek jsou vskutku nevyčerpatelné... Jsem moc zvědavá koho Anička nakonec vylosuje!

    OdpovědětVymazat
  31. Nádhera, nádhera, nádhera!!! Okoukla jsem Fler a jen áchala a óchala :D Opravdu skvělá práce, prostě zlaté ručičky.
    Tady se mi moc líbí modrá bedýnka, asi by šla dětem do pokoje.
    Jinak vše splňuji, na FB sleduji jako Lenushenka Scrap.
    Přeji mnoho spokojených zákazníků a blogu stále více čtenářů!
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Leni. každé óch i ách nám dělá ohromnou radost :)

      Vymazat
  32. Jééé...moc se mi líbí všechny a vybral můžu jen jednu...tak tu černobílou...jinak vzdávám holt šikovným rukám díky kterým si můžeme zasoutěžit a přeji hodně nápadů a trpělivosti při další tvorbě :-) bedýnku bych zaplnila buď polštářky či milovanými kabelkami, pro které by to bylo v mém pokojíku velmi důstojné místo (doteraz jsou zmáčknuté ve skříňce ) :-) sleduji na fb: Peťa Kovaříková, mail: littlesmitka@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  33. Já les-blog odebírání už dávno a teď i ten Tvůj, před tím jsem o tomto blogu vůbec neslyšela, což je možná velká škoda, alespoň co jsem tu zatím viděla.

    Bedýnka by se mi hodila nejvíce ta černobílá ale v poslední době se mi moc líbí modrá, takže bych nejspíš zvolila tu.

    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda Teress že si díky nám objevila tenhle super blog!

      Vymazat
  34. Jsou úžasné všechny, ale nejvíc se mi líbí ta šedo-tyrkysová. Pěkný den, Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Modra! Detem do prvniho samostatnyho pokojicku. Na truc bedynkam, ve kterych ted zijeme - bananovym - aneb kdyz rekonstrukce nebere konce...
    Jinak drzim vsechny pesti a moc vam fandim (a to nejen proto, ze se mi vase tvorba moc libi:)) )
    Monika Kubesova, monduelle(@)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Teda byl to mentální boj, ale nejvíc se mi páčí ta černobílá. :)
    trojanovamonika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Mě by se do bytečku hodila ta tyrkysovo - hnědošedá...jestli to tak můžu napsat či pospat..prostě ta nejspodnější :)....postavila bych jí vedle pohovky na štorc a měla jako odkládací stoleček. Pokud by stoleček zrovna nebyl potřeba, tak bych si do ní dala všechny kuchařky, Apetity a recepty, co mám a postavila do kuchyně :)

    pitisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Přeji hezký den...vybrala bych si modrou pro syna do pokojíčku. A na co?...On už by si poradil čím ji zaplnit :-)
    Veronika, voltnerova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Všechny bedýnky jsou krásné, skvělá práce :)). Nejvíc se mi líbí šedomodrá (nejspodnější), ale ta modrá je taky super. A na co bych ji využila? Asi bych si ji postavila ke klavíru a schovávala do ní všechny noty...
    Tereza
    Můj mail: HavelkovaT@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Páči sa mi tá hnedá, ale aj modrá. :) A využila by som ju buď na fotoalbumy s fotkami, na plyšáky alebo na kozmetiku a tak. :)

    OdpovědětVymazat
  41. áách, všechny jsou krásné..ták třebáá ta tyrkysová druhá ze shora by se mi líbila...a využila bych jí v obýváku na časopisy, dost by mi tu ladila :-))
    johyna@seznam.cz
    FB Johana Kučerová

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. Tak to je nádhera, všechny jsou tak krásné. Vše splněno, nejvíc by se mi asi hodila ta tyrkysová k naší tyrkysové skříni, byla by to super dvojka a dávala bych do ní polštáře a časopisy.
    vmveronika05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. a ráda sdílím https://www.facebook.com/veronika.macku.3/posts/10202985862556443

    OdpovědětVymazat
  45. Všechny bedny jsou krásné, ale k nám a nsší sedačce a hodinám by se hodila tyrkysová a byla by pro syna na mašinky nebo pro nás všechny na deky.
    Iveta
    medif@email.cz
    like jako Iveta Daniel :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Bedýnky jsou úžasné a obdivuju tuhle šikovnost, kdybych si mohla vybrat, zvolila bych modrou. Byla by skvělým doplňkem do obýváku na deky, nebo do pracovny na knížky a časopisy :) Sleduju na FB jako themonica.cz, můj mail: slahorova.m@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  47. Sdílím na FB stránce svého blogu tady: https://www.facebook.com/themonica.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Vybrala bych si modrou, hodí se mi ke skříni :-) dala bych si do ní asi plyšáky, protože je už nemám kde dávat :-D
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. ty bedýnky jsou úžasné!!! já bych si určitě vybrala tu zebrovanou, jelikož máme nábytek v černé a bílé barvě a teď jsme udělali z balkonu zasklenou "zimní zahradu", kde máme na zemi huňatý bílý koberec, černé polštářky a malý stoleček na japonskou čajovou konvičku a kalíšky, a kde si užíváme večery ve dvou, ležíme a lebedíme si. A tato bedýnka by se nám tam hodila právě na ty malé polštářky a na čajíky, kterých máme fakt hodně. ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko vyměním bedýnku za Vaší zimní zahradu, chcete? Páč ta zní naprosto pohádkově! Závidím v tom nejlepším slova smyslu takový úžasný lebedící koutek!:)

      Vymazat
  50. ivanka.bokova@seznam.cz
    Vybrala bych si tu třetí, protože zkrátka černobílá kombinace je nesmrtelná! :) A dala bych do ní svou sbírku šátků, která se mi nakupila všude po pokoji :D :)

    OdpovědětVymazat
  51. Ještě jednou díky všem kteří se zúčastnili a za Vaše báječné komentáře. Už brzy spolu s Aničkou vyhlásíme vítěze. A čeká Vás i malé překvápko ;) Díky moc!

    OdpovědětVymazat
  52. Bedýnku bych si přála modrou, protože modrá uklidňuje. A dávala bych si do ní sebrané sny, tajné fantazie, nitěrné pocity, intimní přání...
    simoteefa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat