pondělí 20. října 2014

Lovkyně pokladů - brněnská starožitnictví III.


Před pár týdny jsem na facebooku zaregistrovala událost s názvem Vetešárna Husovická 4, kde prejže pán v omezeném časem likviduje všecky vetešácké zásoby. Doteď teda nevim, jestli se pán rozhodl pověsit na hřebík živnost vyklízení pozůstalostí, nebo je to celý jenom taková flignička (původně měla celá akce trvat jenom dva týdny a dneska už je z toho další událost až do konce prosinca), každopádně jste-li milovníci blešáků, tohle si rozhodně nesmíte nechat ujít.

Vetešárna se rozkládá v několika místnostech na Husovické 4 v Brně a momentálně je otevřeno každý všední den mimo středy od čtyř do sedmi (událost na fb zde). Najdete tu úplně všechno. Sama jsem na vlastní oči viděla komodity typu kompletní noty k Libuši, protéza na nohu nebo zarámovaná fotka Stalina. Do své sbírky sem si ale nahrabošila mnohem lepčí kousky! Třeba tyhle skvělý talíře, i když jsou jenom tři.


Čtyři broušený skleničky jsem vytáhla ze skřínky kdesi v koutku. Byly ještě od vína, nechutně zaprášený, fuj. Když jsem je umyla, vyloupl se z nich krásně cinkající zázrak! Karafa má sice vršek od jiné karafy, ale to mi tak nějak vůbec neva.




Vázu jsem pořídila už před časem na aukru


Táceček a slánka z lisovaného skla tak nějak musely bejt... Skleněný tácky sou vůbec super - jeden sem si pořídila už před časem a odkládám na něj denní šperky.



U talířů jsem kvůli počtu chvíli váhala, ale nakonec jsem moc ráda, že jsem si je vzala, protože jsou prostě krásný. Úplně v nich vidím to houbový rizotko s petrželkou na vršku...



Takovádle podložka pod hrnec rozhodně není pro každýho, my už ale doma jednu podobnou máme a osvědčila se, takže jsem tam tady tuhle nemohla nechat.


No a vrána na provázku byla jasná volba, to jistě chápete :)


V podobných dózičkách skladujeme doma koření. Já v ní zatím neskladuju nic.


Hrabošení ve vetešárnách třikrát nazdar!

post signature


10 komentářů:

  1. Nasla si si super kusky...taniere su naj

    OdpovědětVymazat
  2. Dóza na NIC je vtipná! Na nic mám taky plno věcí, asi jim to taky napíšu, jako aby věděli na co jsou. :D Tahací kachna je super, má boží zobák. LSD vázu závidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já do ní časem možná něco dám, ale pravda, dost se mi jen s tou cedulkou zalíbila....hihi

      Vymazat
  3. Krása! Skleněné tácky jsem nenáviděla....tuším, že tyhle poklady máme schované na půdě. Broušené skleničky na víno taky ještě někde budou. Úplně mě zalily vzpomínky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi ještě před pár lety přišly děsný... ale nějak jsem to přehodnotila či co:)

      Vymazat
  4. Nádherný úlovky! :) Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za tip. Ještě by se ti mohlo líbit toto, je to blešák na Flédě, já jsem bohužel tohle datum mimo republiku, ale myslím, že to bude dobrý: https://www.facebook.com/events/236823399852423/?ref_dashboard_filter=upcoming

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blešáky na Flédě jsou pravidelně, ale co já vim, tak jsou to povětšinou akorát hadry a bižu...

      Vymazat