středa 8. října 2014

Designblok 2014, IKEA PS a já

Když mi někdy na konci srpna došel email z Ikei, jestli bych prej měla zájem o spolupráci na letošním Designbloku, málem jsem si zavařila klávesnici, jak rychle jsem na ten mail odpověděla, že ano ano ano! Jak všichni už pravděpodobně dávno víte, Ikeu mám ráda moc - mimo jiné je pravděpodobně jedním z důvodů, proč dneska vlastně píšu tenhle blog a jsem rozhodnutá, že jednou ze mě bude dyzajnér a basta. Nabídka spolupráce, zcela jakékoliv, tak pro mě tenkrát byla fakt dost velká satisfakce. A taky znamení, že bych se z toho Londýna možná měla přeci jenom vrátit domů. 

Ač už jste o tom dost možná slyšeli, či to dokonce sami viděli, Ikea oslovila několik blogerů a novinářů, ať dle svého gusta nafotí jimi vybrané kousky z kolekce PS. A já že teda jo. A takhle to dopadlo.


Dostala jsem 7,5 metrů látky a málem mě kleplo. Nakonec jsem se rozhodla očalounit křesílko, které už na to leta čekalo (pokud se zvetím, tak full postup coming soon). Vypadalo to asi tak, že jsem týden v kuse lítala kolem křesílka ( a stejně to má k dokonalosti daleko, což je vidět na první pohled - ale až uvidíte stav před...) a výsledný fotky vznikaly den před deadlinem, cha.

Fanda model:


Moje klasická home office - tak nějak to u mě v posteli vypadá i teď, akorát míň uklizeně


Skleníček je prima věc a ještě víc prima je, že se vlastně vůbec nemusí využít jako skleník.




Fotky moje a dalších blogerek si můžete prohlédnout v Superstudiu Evropa v "černé komoře" apartmánu Ikea. Já jsem si byla Superstudio prohlídnout v pondělí ještě před oficiálním zahájením a ačkoliv všichni pobíhali kolem ještě trochu zmateně, leccos na mě udělalo dojem. Nebudu vám sem dávat žádný tuny fotek - však se běžte podívat sami. Moje obrazová příloha je tak spíš pár mých designblokových impresí...

Když pan designér řekl, že tenhle lustr vznikl na základě death star ze Star Wars, dost jsem se pobavila - přesně to jsem totiž do článku o PS kolekci v březnu psala:) To jsou ty kunsthistorické dedukční schopnosti či co.


"Černá komora" a moje obrázky hned naproti dvěřím, juch!












Chtěla bych hrozně moc poděkovat IKEA za to, že jsem mohla být součástí něčeho takového. A taky bych chtěla poděkovat Vám, mým skvělým čtenářům, protože bez Vás by se to nikdy neudálo. Ač se může zdát, že vono zas tak o nic nejde, pět fotek na zdi, pche, tak pro mě je to velká radost a zadostiučinění. Stě mám tak nějak najednou pocit, že jsem se vydala tím správným směrem. Kam dojdu - nemám tucha. Ale mám takovej pocit, že tam chcu.

Takže dík a čao a Designbloku zdar!
post signature

13 komentářů:

  1. Aničko, slovo "zvetim" si dávám do slovníku jednou provždy :D a knížky ve skleníku mi přijdou jako super nápad. Do Evropy se chystám zítra a budu se celá čepýřit, že já tuhle blogerku přeci znááááám OSOBNĚ! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleprosimtě :) Zvetim je ovšem prima a ještě mám v záloze spousty dalších podobných slov! Třeba "zvencnout se" znáš? :D

      Vymazat
    2. Jo jo, zvencnout používá občas moje matinka :D. A taky říká "do pihule!", místo "do ***". To znáš?

      Vymazat
    3. :D to neznám, sprostý slova já říkám rovnou :D

      Vymazat
  2. Dada talířek lilek s melounem se bude v Ikeas doufám prodávat taky! :) Jinak gratul, houm-ofís vypadá moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anicko- to je skvele, ze ti Ikea dala tu sanci, mam za tebe radost! Delej, co te bavi celym tvym srdcem a uspech pak prijde ( a to pise celkem pragmaticka zena s vecne pochybujicimi nazory:-)
    Na DB se chci podivat, tak se na ty tve fotky urcite podivam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, já mám taky radost :) Já jsem právě hroznej realista cynik, ale z druhé strany - když já si něco umanu... :))

      Vymazat
  4. Mám z Vás šíleně velkou radost!! Myslím , že by to potěšilo každého, koho Design alespoň trošku zajímá :) To křesílko je povedené, strašně moc by se mi líbilo s mém pokoji..vypadá strašně pohodlně a určitě by vyniklo.
    PS: Máte skvělý blog :) určitě tu nejsem naposledy.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí, ty knihy ve skleníku, vypadá to perfektně! Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat