úterý 29. července 2014

Nový design!

Tak jsem si myslela, že se to obejde bez komentáře, ale teda nakonec asi neobejde. Je mi jasný, že to všichni vidíte, ale....blog má nový design! Jupi jupi!

Tahle podoba se chystala už delší dobu, já za dyzajn děsně moc mnoho děkuji Lence, která to všechno nakreslila a zároveň usměrnila moje nevysvětlitelné tužby všude narvat nějaký ptactvo. Je možný, že se ještě pár věcí bude měnit, to se uvidí tak nějak za pochodu. Pravděpodobně budu muset přidat ty ptáky. Heh.

Nicméně tím pádem přišel čas rozloučit se s designem starým, smrk, který tu byl od dne 1. Tenkrát jsem bloggeru rozuměla jak koza petrželi, podle čehož to taky vypadalo. To, že někteří z vás viděli po stranách černý pruhy, jsem zjistila až ve chvíli, kdy jsem si koupila jiný notebook s delší uhlopříčkou.

I tak se mi ale možná bude malilinko stýskat. Ptáčky jsem tenkrát nadšeně vystřihovala z barevných papírů, washi páskou je připevňovala na zeď u mě v pokoji a následně fotila v příšerných prosincových světelných podmínkách. Doteď se mi doma povalujou všude možně i nemožně. Ale nastal čas jejich odletu do teplých krajin (kamen zřejmě)...

Jak se líbí nový vzhled vám? Mně moc.
post signature
P.S. díky za všechny vaše komenty k minulému článku, jste skvělí, fakt že jo!

14 komentářů:

  1. super! dost to tady prokouklo a to žlutý, to jsou vlastně takový ptačí zobáčky, ne? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmmmmm, sofistikovaný chevron! Čert vem ptáčky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se HODNĚ libí ten "erb" hore!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Je to moc pěkné, čte se mi lépe ;-) za mě určitě změna proběhla rozhodně k lepšímu :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi strasne libi logo! A i barevne je to moc prijemne. Dobre, ze ptacci uz maji svobodu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Anicko- akorat ty stitky dole mi prijdou nevyuzity, nechces je nekam vic posunout a zvyraznit je vic? A ty reklamy bych taky poslala do casu vecnych....
    Ale jinak plati hlavne muj predchozi prispevek:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik moc, hele ale ty štítky já tu mám spíš jenom kvůli vyhledávači a kategoriím, nejradš bych je úplně zrušila... Mimochodem, psala jsem ti někam na fejsbuk ze soukromýho profilu zprávu, došla ti?

      Vymazat
  7. Moc pěkná proměna! :) Pro ptáčky mám taky velkou slabost a líbili se mi, ale změna je to moc povedená, to zas jo. Ten horní erb je fajný, motiv chevronu taky, jen bych možná dala trochu jemnější barvy (něco jako je pod hlavním panelem), po stranách se mi to zdá moc výrazné a tahá mi to oči od textu ;)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Kami a věříš, že tohle je už světlejší verze? Možná budem ještě zesvětlovat nebo třeba i úplně měnit vzorek, to se uvidí....buď si zvyknu nebo mě to začne rozčilovat:D

      Vymazat
  8. Ahoj, napsala bys mi prosim na splichalovaz@gmail.com, co to máš za tapetu?? Zkus se poptat, prosim, dik Zuzka

    OdpovědětVymazat