pátek 11. července 2014

Holčičí versus klučičí

Musím říct, že dyzajnová úroveň mého současného bydlení je vcelku frustrující. Vedle postele mám tak neuvěřitelně ohyzdný kus koberce, že jsem se už prostě musela uklidni pohledem na pěkné, vzdušné a pokud možno barevné interiéry. No a jak jsem si tak googlila, vykoukly na mě dva bytečky, které jsou jak Káťa Škubánek, Rómeo a Jůlie nebo Džindžr a Fred. Zkrátka jeden holčičí a druhej klučičí. Já bych bydlela v obou, ale přesto si myslím, že jsou tyhle byty dobrým příkladem genderově podmíněného bydlení bez přílišného důrazu na stereotypy. (Momentálně jsem tak paf z toho, co za větu jsem to právě vyplodila, že ji v tom článku snad i nechám, i když je to vlastně blbost, protože v obou bytech bydlí i ženský i chlapi. ) Tak napřed ten podle mě holčičí. Nachází se v Kodani a žijí v něm tři ženy a jeden tatínek. Paleta se skládá z růžové, šedé a trošky žluté na neutrálním podkladu.










Já ty subway tiles s černou spárou jednou mít prostě budu a basta!


Na tomhle bytě jsou mi moc sympatické ty nepříliš nápadné barevné akcenty na velmi elegantním a střízlivém podkladu. Taky je myslím dobrým příkladem toho, jak obrázky na zdech změní celkové vyznění vašeho bydlení, o čemž už jsem jednou psala tu.

Druhý byt se nachází v druhé největším městě Dánska Aarhusu a bydlí zde mladá rodina. Industriální prvky, použité materiály a tmavší akcenty tu celkovému vyznění dodávají spíše pánský charakter.




 A ještě si tu můžete skočit přes kozu.






Tak co, dali byste přednost Kátě nebo Škubánkovi? Obrázky byt 1. a 2. 
Krásný víkend
post signature

7 komentářů:

  1. Vice se mi libi byt c.1. Mimochodem tu vetu jsem si trikrat musela precist:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D pátek večer, no comment, prostě to můj mozek nějak vyplodil :D

      Vymazat
  2. Nemůžu si vybrat, dala bych mix obojího. První je moc ťuťu ňuňu, druhý zas moc přísný.
    Oba dva mají geniální momenty. Akorát ta pani s bobrem mě dneska bude asi děsit celý den :)))

    OdpovědětVymazat
  3. V prvním se mi líbí barvy, v druhém krásné industriální prvky. Taky bych je propojila dohromady a byla by z toho ta moje milovaná něžno-drsná kontrastní míchanice :D

    OdpovědětVymazat