neděle 13. října 2013

Cestovní deník oken a dveří

Jelikož mě dohnalo jakési životní jubileum, chtěla jsem udělat takový článek, který bych nadělila pro radost i sama sobě. Vyšla mi z toho spíš galerie, lehce mimo obvyklý okruh zájmu tohoto blogu, ale ne úplně mimo.

Už kdysi hodně dávno jsem našla zálibu ve focení nejrůznějších oken a dveří, se kterými jsem se setkala na cestách všemožně tam, kam mě vítr zavál. Fotky nemají žádný konkrétní klíč, na některých cestách jich vzniklo hodně, na jiných zase ani jedna. Už dlouho jsem ale uvažovala o tom, že dám všechny tyhle fotky dohromady, aby se na ně tak nějak dalo koukat v tomhle kontextu. A když už se s tím piplat, s kým jiným se o to podělit, než se čtenáři blogu?!

Ty fotky nejsou nijak tutifruti profi nebo tak něco (za některý rozbíhající se linie by mi leckterý fotograf nafackoval), ale jsou zkrátka určitým druhem vzpomínek a záznamem toho, jak vnímám místa, který navštívím. Tak snad se to bude líbit i vám...

Paimpont, Francie 2010







Guimilau, Bretagne 2010




Tréguier, Bretagne 2010




 Saint Malo, Bretagne 2010


Trondheim, Norsko 2009


 Karlskrona, Švédsko 2009



Lom, Norsko 2009



NP Dovrefjell, Norsko 2009


Notting Hill, Londýn 2011




Pergamon, Turecko 2010




Sanliurfa, Turecko 2010



Portoferraio, Elba 2011



 Siena, Toskánsko 2011



Urbino, Toskánsko 2012


Casa Natale di Raffaello

 Urbino



Volterra, Toskánsko 2011








Pfaffikon, Švýcarsko 2010?

 Zürich, Švýcarsko 2010?




Pustevny 2009

 Český Krumlov 2010


Štramberk 2009




A to je všechno. Trochu dlouhý, co? :) Mějte se krásně
La Petite Anne

P.S.
Chtěla bych vás ješte poprosit, abyste tyhle fotky nekopírovali bez mého souhlasu, kdyby čirou náhodou... kuji!


6 komentářů:

  1. Nádhera! Skvělý příspěvek. Navíc mě těší, že někdo další sdílí moji zálibu ve focení oken a dveří. Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám tuhle úchylku.
    Taky Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt skvělé!! .) A i trochu k zamyšlení, když pomyslím, že okna a dveře mě také vždy "nutí" a vybízí k focení .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní, žejo?! Nenapadlo by mě, kolik lidí to má taky tak. Fm, co v tom asi vězí? :)

      Vymazat
  4. Opravdu krásné a inspirativní fotky. Já jsem něco podobného nafotil na výletě v Lyonu

    http://eurookna.stolpa.biz/2014/03/16/vchodove-dvere-v-lyonu/

    OdpovědětVymazat