pátek 3. května 2013

Co jsem olepila

Říkala jsem si, že by bylo prima se pochlubit, jak jsem se nechala inspirovat svým vlastním (muhih) článkem o washi páskách. Sice s nima běžně lepím různé drobnosti, ale k ničemu většímu jsem se až doteď neodhodlala.

Zásadním se stalo zjištění, že hrana mých dveří je prakticky zcela shodná s šířkou mých masking tapes. Takže jsem si řekla ano! a z výsledku jsem upřímě zcela nadšená, takže jsem šla hned polepit dveře sestřinýho pokoje....a když mamka prohlásila "jé, já chci taký", olepila jsem i dveře ložnice mých rodičů. Tímto pěkně zdravím tatínka, který si toho po zhruba týdnu doteď nevšimnul.

Pokud chcete olepovat nábytek, rozhodně byste neměli podcenit přípravu povrchu i v tomto banálním případě. Divili byste se, jak sou takový čistě bílý dveře na hranách zamaštěný (pokud je tedy jednou týdně nemyjete). Ideálně tedy vezměte vatovej tampónek a trochu technickýho lihu/benzínu/okeny či něčeho takovýho a olepované místo si pěkně ošudlejte. Ale zas pozor, abyste nedopadli jako Whistlerova matka.

http://www.tumblr.com/tagged/whistlers%20mother
Pokud povrch neodmastíte, páska vám nebude držet.

Já jsem dopadla takto:




A pokoj vedle následovně:





Pokoj číslo tři je překvápko pro taťku :)

Tož dnes jen takový krátký update a hezký víkend přeju!

La Petite Anne

2 komentáře:

  1. Whistlerova matka je dost dobrá :-D A chci vidět, aspoň soukromě, jak to dopadlo u taťky a co na to říkal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takový podezření, že i když taťka blog čte, tak mu tenhle článek nějak utekl....a tudíž o tom doteď neví:D Můžu tedy prozradit, že je to bílá páska s tmavě růžovejma puntíkama (vybrala si mamka:).

      Vymazat